Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nebula ADSL- liittymä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Nebula ADSL- liittymä

Onko porukalla kokemusta kyseisen firman Adsl- liittymistä???

Lähinnä toimintavarmuus kiinnostaa, kun nykyisellä operaattorilla yhteys pätkii jatkuvasti....

Itselläni on vuoden verran ollut Nebulan adsl ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Kerran on ollut muutaman tunnin katkos.
    Itse vaihdoin pois Soneralta pätkimisen ja Soneran asiakastuen toimimattomuuden takia.
    Nebulan asiakastuki vastaa heti eikä Soneralle tyypillistä puolen tunnin jonotusta ja taustamusiikin kuuntelua tarvitse sietää.

Comment

Hosting palveluna Nebula on mielestäni yksi parhaista Suomessa. Hinta niissä tosin ei ole edullisinta. ADSL liittymistä en tiedä, mutta jos samalla asiakaspalveluasenteella totetuttu..

Jyväskylän alueella TNNet on paikallinen toimija ja kuulemani mukaan erittäin hyvä vaihtoehto.

Comment

1,5 vuotta ollut Nebula ja tyytyväinen olen ollut. Tosiaan yksi isompi katkos kun oli vissiin jotain runkoverkko tms. hässäkkää, mutta muuten on toiminut mainiosti.

Comment

Olen myös kuullut monelta ns. ammattilaiselta, että Nebula olisi yks parhaista tarjolla olevista. Yksityinen sähköpostini on kulkenut Nebulan kautta jo vuosia, eikä minkäänlaisia ongelmia ole siinä ollut. Ei ole siis asiakastukeenkaan tarvinnut soittaa.

Comment

Minulla oli pari vuotta Nebulan 8M/3M ADSL Annex M liittymä ja kyllä se ihan hyvin toimi. Pieniä katkoja joskus, mutta näitähän on kaikilla.
            Tämä liittymä oli ainakin erittäin tarkka miten pitkä matka popoista oli päätelaitteelle. Ihan 8/3 nopeuteen ei päässyt vaikka minulla oli kaapelin pituus vain 450 metriä.

Comment

Voin suositella Nebulaa. Yritä soittaa asiakaspalveluun niin tiedät miksi.

Oma 8/1Mbps on toiminut riittävän hyvin jotta en voi valittaa.

Comment

Kahta en vaihtaisi, joista toinen on Nebula. Ei mitään valittamista. Kiinteä IP, saat pitää palvelinta, jos haluat etc.
                Hinnankin sai tingattua samaan, kuin paikallinen operaattori tarjoaa. Aspa vastaa samantien ja aspan henkilökunta tietää sentään asioista jotain.

Comment

Minulla oli Nebulan liittymä. Teknisesti ei valittamista, mutta firman as.pal/tekninen tuki täysin ala-arvoista, kun oli kyse liittymän siirrosta toiseen osoitteeseen. Jäi vaan niin huono maku lafkasta, etten toiste sieltä ota liittymää. Hintakin on kallis verrattuna kilpailijoihin.

Comment

heh, ai niitä saa siis oikeasti jonnekin päin suomea, naapuri tilasi tuollaisen vuosi sitten eikä vielä ole toimitettu ja piti olla sellainen alue jonne noita pystyy saamaan, pari kertaa kysellytkin tuon perään eikä mitään vastausta tullut... nyt käytetään saunalahtea. ;)

Comment

Mulla oli edellisen firman kautta tuo netti, jäi sitten voimaan vaikka työsuhde päättyi.

Comment

Working...
                      X