Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kuorma-auton tarroitus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kuorma-auton tarroitus

Pitäisi tarroittaa firman kuorma-auto.
    Mitäköhän tarraa noissa yleensä käytetään ?
    3M:llä on x kpl erilajisia tarroja y eur/m.

Auto ei ole enää ihan tuore, eikä edes Audi, joten ei viitsisi siihen mahdottomia rahoja laittaa.

Arvelin, että leikattaisiin sapluunat laserilla itse ja terävällä veitsellä tarrat ja sitten vaan liimailemaan.

Tämän hetkiset tarjoukset liikku suuruusluokassa >1500 eur.

Auto on siis koppimallinen, korin pituus 6-8m ja korin korkeus jotain 2,5-3 m tienoilla.

Jos et ole tuolta vielä kysellyt, kannattaa kysyä.

http://www.timoteippi.fi/

Ei taida tuo kauppa olla halvimmasta päästä, mutta asiantuntemusta löytyy.

Comment

Arvelin, että leikattaisiin sapluunat laserilla itse ja terävällä veitsellä tarrat ja sitten vaan liimailemaan
      Olen lukevinani tuosta, ettei omaa kokemusta aiheesta ole.
      Tulee oikeasti aika lailla halvemmaksi käyttää AMMATTILAISTA, sen sijaan että lähtee opettelemaan tuon kokoluokan pinnalle.
      Mainosteippareita löytyy suunnilleen jokaisesta vähänkään isommasta kirkonkylästä.
      Tekevät mitä haluat, jos se on suinkin mahdollista. Ja käyttävät tarkoitukseen oikeasti sopivia teippejä sekä kaiken kukkuraksi antavat vielä takuita pysyvyydestäkin.

Comment

Teippaus on vanhanaikaista, tämä on nykypäivää. :) En kyllä tiedä että mahtuuko budjettiin.

Comment

Meilläpäin mainosteippaukset hoitaa Jussin Leikkauspiste. Kannattaa käyttää ammattilaista, mutta niitäkin on monen hintaisia.

Comment

Heijastavat tarrathan ne ovat tulevaisuutta lakimuunnoksen tähden. Tai ainakin voi tuntea kuuluvansa uusien autojen joukkoon.

Comment

Juu, niin kyllä siis tiedän, että hyvää saa rahalla, mutta kun nyt pitäisi saada halvalla kohtuullista.

Ehkä pitää vaan jatkaa perusostajan ohjeella ostoskierrosta ainakin niin kauan kuin alkaa hintaeroja löytymään.

En uskoisi tuon kuitenkaan ti-hommanakaan ihan mahdoton olevan.
              Nyrhi-puukolla ei kannata yrittää, mutta "kirurgin" veitsellä homman pitäisi jo alkaa toimia.

Comment

Jos et ennen ole mitään teipannut/ niitten kans värkkäilly niin en kyllä suosittele lähtemään itse tuon kokoluokan teippauksia laittamaan. Ei muuta kuin paikallisesta teippifirmasta kyseleen.

Nimim. kokemusta on =) www.duketec.net

Comment

Mainosbuumi Kouvolassa ainakin hoitaa noita teippauksia ja mitä itse olen niitä nähnyt, niin ovat hyvännäköisiä. Voivat hoitaa suunnittelunkin, jos on tarve.

Pari kertaa olen itse ollut jotain pientä teippiä asentamassa ja ihan suoraankin pintaan tuntui olevan aika toivotonta saada sitä asettumaan kunnolla, kun ei ole ammattitaitoa. Pystypinnoista oli siis niissä kyse.

Comment

Working...
                  X