Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Naamakirjan etusivu ei näy firefoxilla

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Naamakirjan etusivu ei näy firefoxilla

eikä operalla, missä vika? Exploreri taas on vanhaa versiota ja se ei näytä oikein tekstejä

Tyhjennä selainten välimuisti ja evästeet. Onko selaimet päivitetty uusimpaan?

Comment

mullakin on tuo opera ongelma, en ole jaksanut paneutua.. käytän exploreria tai google chromea jos joutuu fbtä käyttämään..
      Viimeksi muokannut Underi; 7.12.2008, 13:20. Perustelu: google earth -> google chrome

Comment

Minulla on ollut ihen sama ongelma, välillä ei näy ja välillä näkyy. En ole ottanut sitä niin vakavasti koska se sivu nyt ei ole mikään must, mutta nyt menneellä viikolla teki saman ebayn kanssa, silloin rupesi jo harmittamaan. En ole keksinyt mitään selitystä tähän, ei vaan toimi, menee jokunen minuutti ja tulee sellaisia " ruutuja " missä ne eri tekstit on, jos jaksaa odottaa niin kauan...... olen asiasta kysellyt paremmin osaavilta mutta en ole vastausta saanut.

Comment

Mulla on toi uusi Opera 9.6:nen ja ainakin nyt näytti toimivan tuo fb hienosti

Comment

Selvitin tämän ongelman katso onko Operassa Näytä -> sovita ikkunan leveyteen ruudussa täppä, jos on niin ota pois.. pitäisi auttaa..

Comment

Pistäkää oletuskieleksi englanti. Suomenkieli bugaa. Tämän jälkeen etusivu toimii kuten pitääkin.

Comment

Working...
              X