Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Valokuvaus topic
Collapse
X
-
Onks toi 683x1024pix suurin mitä löytyy flickr:stä? Näyttää siinäkin samalta, ainakin omalla näytöllä. Ehkä toi reso ei vaan riitä tommoselle detaljien määrälle..?
Comment
-
-
Kiitos paljon, itseäkin ko kuva tyydyttää - pitkälti mallin erinomaisesta ilmeenhallinnasta. "Vattuaks mua kuvaat tossa?"
Teknisesti kuvahan on korkeintaan keskinkertainen: epätarkka ja keskisommittelu. Mutta onneksi valokuvaus on paljon muuta kuin teknisen kuvan hakeminen!
Comment
-
Hieno kuva Kalle, neliö formaatti vois toimia hyvin.
Onks toi 683x1024pix suurin mitä löytyy flickr:stä
Comment
-
Noh tässäpä päiviteltävää hetkeksi:
http://photo.tutsplus.com/articles/i...-fast-shutter/
Hienoja kuvii kyl.
Comment
-
Aikasta kivasti laukastu Lupe.
Mun henkilö kuvaukset rajoittuu lähinnä omiin poikiin, tässä yksi nuoremmasta.
Tv hypnosis by s.autio, on FlickrViimeksi muokannut quattro20v; 12.10.2010, 17:35.
Comment
-
Kappas vain, täälläkin valokuvaustopikki. Pitihän sitä kirjautua tännekin kun vaimokkeelle löytyi ajokiksi A3 quattro. Foorumilta löytyikin infoa varsin kattavasti ko. automallista.
Paljon todella hienoja kuvia!! Tuttuja kuviakin näkyi. Osa taitaa olla tuolla dc.netin puolella myös?
Oheen muutama kuvatus omista arkistoista. Enimmäkseen aika menee talvella kelkkakisoja kuvatessa mutta toki välistä ihan vaihtelunkin vuoksi täytyy muutakin tarkastella etsimen läpi.
Comment
-
No minäkin sitten. Ei ole omaa kunnollista kameraa, joten olen yrittänyt näpsiä kuvia aina kun on ollut kunnon kamera saapusalla.
Entisen opinahjoni seinästä otettu kuva, HDR. Opettajan järkkärillä otettu jalustalta. Tätä olisi voinut vielä jatkojalostaa niin, että olisi muokannut loputkin ikkunat "kromisiksi".
Omalla pokkarikameralla otettu käsin.
Veljen järkkärillä otettu veljen tyttärestä. Lauantaiaamun tärinät + ikiliikkujatyttö, niin ei tullut oikeen selkeää kuvaa, joten piti vähän blurrailla ja tehostella. Ruoatkin on emännällä pitkin pärstää, mutta tärkeitä, että on hauskaa. :)
Kesän 2007 tai 2008 pentueesta tämä koira. Uuteen kotiin pääsi hänkin. Omalla pokkarilla otettu tämäkin. Olisiko ollut muistaakseni Canonin PowerShot A540.Viimeksi muokannut mstr; 14.10.2010, 15:57.
Comment
-
Hesarissa hauska artikkeli hieman toisenlaisista autokuvista. Kannattaa tsekata kuvat läpi ja lukea kuvatekstit.
Comment
-
OT2: Itsekin sain moisen mossen joskus vuonna 87-89 joululahjaksi kummeiltani, olivat tuoneet mossen itse Moskovan reissultaan. Oli kuulemma tullissa ollut hieman selittelemistä jostain syystä. Ikävä kyllä mosse on jo tuhoutunut vuosia sitten. Toissapäivänä näin samanlaisen mossen erään omakotitalon pihassa, kun olin juoksulenkillä. Meinasin käydä kysymässä päivän hintaa ;)
Comment
-
Vielä pitää treenata uudehkon kameran käyttöä, mutta DPreview:n galleriastani löytyy muutama mielestäni parhaiten onnistunut otos, sekä muutama turailu.
Comment
Comment