Eli kysees on siis VT 600 C Shadow -94. Pariltaki foorumilta oon koittanu kysyä mut ei yhden yhtä vastausta oo tullu. Ajattelin josko täälä sattus oleen tietävempää väkeä. Kopion tämän suoraa.
[COLOR=#000000]Eli eilen ajelles kiihdytin ihan rauhallisesti risteyksestä ja yhtäkkiä vedot hävis ja putkes paukku. Tyhjäkäyntiä kyllä kävi ihan nätisti mutta vedätystä ei tahtonu kestää. Pääsin kumminki valumaan kotia ja mittailin ny just et jännite heittelee 9 - 13.6 voltin välillä ja putkesta paukkuu ku paikallaan huudattaa. Mikä olis noin äkkiä voinu levitä ku aiemmin ei ollu mitään oireita?
e: Huomasin että tuos paikallaan jännitteensäädin kuumenee niin lujaa ettei kättä kärsi. En tiedä onko normaalia. Tulpat on reilut 200 km ajetut, iridiumit. Vanhoilla ei käyny yhtää kummemmin, lähti vain huonommin käyntiin. Voiko jännitteensäädin tehdä tällästä kiusaa? Vai voiko solenoidi tehdä tällästä ku senhän kautta latausvirta kiertää akulle? [/COLOR]
[COLOR=#000000]Eli eilen ajelles kiihdytin ihan rauhallisesti risteyksestä ja yhtäkkiä vedot hävis ja putkes paukku. Tyhjäkäyntiä kyllä kävi ihan nätisti mutta vedätystä ei tahtonu kestää. Pääsin kumminki valumaan kotia ja mittailin ny just et jännite heittelee 9 - 13.6 voltin välillä ja putkesta paukkuu ku paikallaan huudattaa. Mikä olis noin äkkiä voinu levitä ku aiemmin ei ollu mitään oireita?
e: Huomasin että tuos paikallaan jännitteensäädin kuumenee niin lujaa ettei kättä kärsi. En tiedä onko normaalia. Tulpat on reilut 200 km ajetut, iridiumit. Vanhoilla ei käyny yhtää kummemmin, lähti vain huonommin käyntiin. Voiko jännitteensäädin tehdä tällästä kiusaa? Vai voiko solenoidi tehdä tällästä ku senhän kautta latausvirta kiertää akulle? [/COLOR]
Comment