Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Johdoton.fi Sähkökytkimien Kokemuksia ?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Johdoton.fi Sähkökytkimien Kokemuksia ?

Onko joku asennellut noita www.johdoton.fi kytkimiä ja rasioita.
    Olisi aika näppärän näköisiä systeemeitä autotalli yms asennuksiin, vaikka lohkolämppärin yms asennuksiin, noilla saisi tietty myös pesukoneet yms katkaistua tai muita "turvatoimintoja" aikaan.

Palikat maksoi lähisähkökaupassa 15-25 eur/kpl, joten ei ihan mahdoton hinta.

Minulla on autonlämmitys toteutettu langattomalla sydeemillä, kiva napsasta kaukosäätimestä lämmitys päälle.

Comment

Tuossa viime suvena setämiehen kesämökille tuuskattiin tolla tavalla pihan, varaston ja puuliiterin valaistukset, helppo asennus ja toimiva ratkaisu. Voin suositella.

Comment

Mitähän protokollaa nuo ohjaukset käyttävät? Eli onko jonkun standardin mukainen esim Wave-Z, tms.
        Erikoisia serttejä näyttävät tekevän itselleen, toimitusjohtaja vakuuttaa pdf:ssä että nämä on ok :)

Wave-Z:sta lisää http://en.wikipedia.org/wiki/Z-Wave

Comment

Noita johdoton-tuotteita on tullut reilu vuosi käytettyä eikä kyllä voi moittia. Pihavalot sun muut on noilla kytketty, helppo vanhaan taloon läiskiä kun ei tarvitse niitä samperin johtoja kiskoa näkyviin. Laiskana helppo sohvalta napsasta valot pois elokuvan alkaessa ;)

Halvin paikka mistä minä noita olen löytänyt on Vaasan elektroniikkakeskus ja myös toimituksen nopeus jaksaa aina yllättää.

Comment

Johdoton.fi-sivulta poimittua:
            MIKÄ ON TUOTTEITTEN KÄYTTÖLÄMPÖTILA?
            -10 - +45 astetta Celsiusta
            Ei taida ulkotiloihin sopia?

Comment

Tuo mikä on mulla käytössä kestää -25 astetta.

Comment

Jotain valmistaja kohtaisia eroja on, muistaakseni tuossa kesämökki projektissa niiden palikoiden pakkasen kesto oli -28.
                En vaan saa nyt päähäni kenen tuotteita ne oli.

Comment

Working...
                X