Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S8-2007, keraamiset jarrut, B&O, 120 tkm, tutka, kamera, ym..

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S8-2007, keraamiset jarrut, B&O, 120 tkm, tutka, kamera, ym..

    Ylläolevaa autoa ei vielä ole, on hankinnassa etuostooikeusoptiolla kunhan vaan pystyn päättämään. Päätökseen vaikuttaa myös jälleenmyymisen helppous joka on ajankohtaista viimeistään 2016 vuoden alussa jollloin ajokilla olisi nuo otsikon kilometrit. Varusteista puuttuu vain hieronta/tuuletetut penkit, keyless go, webasto lämmitin, kaikki muu on, jopa digi TV ja DVD, USB ja Iphone sisääntulo. Enemmän tietoja varsinaisessa ilmoituksessa. Suomi myyntialueena antaisi ehkä paremman hinnan kuin Ruotsi nyt kun verotus taas alenee näille ympäristöhirviöille, Ruotsissahan sitä ei ole ollutkaan. Mitäs luulette olisiko menekkiä, toki markkinat näille peleille on pienet niin Ruotsissa kuin Suomessakin ?
    Hintapyyntö asettuisi sille tasolle että kokonaiskustannukset laskien tuonti Tukholman satamasta, asiointi suomeksi, maksu OP tilille Suomessa Euroina, jne on kilpailukykyinen vastaavaan hankintaan Saksasta tai muusta EU maasta.
    Terv. Leo

    #2
    Kaipa noilla keskimääräiset myyntiajat on aika pitkiä. Tietysti jos vaihtaa johonkin kalliimpaan, niin päässee eroon. Toi V10 ei vaan oo mikään halpa korjattava tunnettuine vikoineen (jos sellainen mäihä käy).

    Comment


      #3
      Sanoisin, että vaikea myytävä nyt ja jatkossa. Kaikki riippuu ensiksi hinnasta ja vasta sitten kunnosta.

      Comment


      • #4
        Monelle käytetyn edustusauton omistajalle tai sellaista hankkivalle voi olla outoa matikkaa laittaa peruskorjauksiin tyyliin 2 k€ reilun 10-15 k€ autoon. Jos autossa on hieman erikosempaa varustelua, niin touhutonni voi olla korjauksissa pikkuraha.
        Omistajalta tuo vaatii asennoitumista että arvoautojen ylläpito ja harrastaminen maksaa, ostajalta taasen tietoa mahdollisista kalliista vikapaikoista ja huoltokohteista.

        Mut toisaalta, eihän kukaan tuollaisia autoja viimeisillä rahoillaan hankkine ?

        Comment


          #5
          Kannattaa selvittää, että mitä jarruremppa maksaa. voi olla ikävä ylläri joku 5-10keur remppa katsastusta varten, kun on pari mm liikaa kuluneet levyt tms

          Comment


          • #6
            Keraamiset levyt ei kulu juuri ollenkaan. Lähinnä niitä joutuu vaihtamaan jos ne on ajettu radalla liian kuumiksi ja paskottu pinta sitä kautta. Mutta joo, näyttääpä noin isossa autossa olevan vain pikkukiekot (380mm) ja hintaakin slamitilla maltilliset 5800e kpl..

            Comment


            • #7
              Joo, kuulemma mittaamalla levyn kuivapainon saa selville vaihtokunnon... kuluma ei näy, muuten kuin 120 asteen välein esiin tulevilla mustilla "läiskillä" jotka myös kertovat levyn olevan kaputt.
              No, saa nyt nähdä miten käy, autossa kun ei ole Bluetooth valmiutta muuten kuin Audin oma liekö Motorola luuri johon vain ja ainoastaan auton sinihammas yksikkö yhdistyy, tulee heti lisähommaa ja kustannuksia sen päivityksessä/vaihdossa.

              Comment


                #8
                No ei se Kufatecin Bt sarja nyt niin älyttömästi maksa. Jos se jarruremontti mietityttää, niin eiköhän siihen pysty tarvittaessa vaihtamaan vaikkapa ronsun jarrut, Tulee jo kertaluokkaa halvemmaksi. Eikä ne äskasin ei-keraamiset vakiojarrutkaan ihan paskat ole. Tuskin tuommoisella nyt kuitenkaan päätyönä rataa ajetaan?

                Comment


                  #9
                  S8 on hieno auto, jos siltä tuntuu, niin sellainen täytyy hankkia. Järkevää se ei ole, mutta milloinkas autoharrastaminen sitä olisi.

                  En halua olla ilonpilaaja, mutta jotain realiteettejä S8 hankinnasta. Kannattaako tällaista autoa hommata, kun se menossa jo vuoden päästä vaihtoon? Tulee kilometreille hintaa ja huonolla tuurilla pääset tekemään jonkun kalliin remontin auton seuraavalle omistajalle. Ei se kauhean todennäköistä ole, mutta siihen kannattaa varautua.

                  Veikkaan auton arvon putoavan vuodessa aika rumasti nykyisessä taloustilanteessa. Loistosportin arvo on kuitenkin vielä niin suuri, että sellaisella perusharrastajilla, joita auto luultavasti eniten kiinnostaisi, ei ehkä ole vielä varaa ostaa sitä. Sellaisille, joilla on riittävästi ostovoimaa voi auto olla jo auttamatta liian vanha -> myynti voi kestää pitkään, jos hinta ei ole todella sopiva.

                  Comment

                  Working...
                  X