Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Keminmaan Pörhö

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Keminmaan Pörhö

    korjasivat audini nestevuotoa puolitoista vuotta löytämättä vikaa. Lopulta vein auton pienelle pajalle, jossa minuutin tutkimisen jälkeen selvisi, että moottorissa on kansivuoto. Valitettavan huonoa palvelua Pörhöltä, eikä puhettakaan että olisivat myöntäneet erheensä. Asia etenee kuluttajavalituksena.

  • #2
    Täällä itsekin paljon asioin ja palvelu on ollut heikkoa.. Jotenki sitä kuvittelee että kun käyttää auton kalliissa merkkihuollossa niin sais rahalle vastinetta ja todella hyvää palvelua, mutta toisin on keminmaassa.

    Tarkennan vielä että nimenomaan huoltopuolella parannettavaa..
    Varaosatiskillä Rytkösen kanssa kauppa käy kyllä mukavasti.
    Viimeksi muokannut Syväjärvi; 27.11.2014, 22:22. Perustelu: Tarkennettu

    Comment


      #3
      Puolitoista vuotta, mahtoi tulla kalliiksi?! ;)

      Comment


      • #4
        Osapalvelu tuolla on ollut hyvää, siitä kiitokset. Tosin siitä vastaa eri työntekijät. Huollossa en ole ikinä käyttänyt enkä varmaan käytä.

        Comment


        • #5
          Komppaan Jarkkoa. Varaosa asioissa saa kyllä tosi hyvää palvelua.
          Mutta jos en itse saa huollettua/korjattua, niin olkkoot :)

          Niin ja itsellä myös huonoja kokemuksia korjaamosta, muttei kuiten tuollaista maratoonia.
          Viimeksi muokannut mafra; 26.11.2014, 10:28. Perustelu: kirjoitus virheitä

          Comment


          • #6
            Onko minuutissa tehty kansivuotodiagnoosi sitten kuinka laadukasta työtä? Minuutissa ei voi varmuudella todeta kansivikaa.

            Comment


              #7
              Co2 indikaattori paisarin korkin tilalle kertoo melko luotettavasti (ja nopeasti) jos jäähdytysnesteen sekaan puskee painetta.

              Comment


              • #8
                Laskin tyhjänpäiväisten töiden laskut yhteen; noin 1000 e, esitin Pörhölle että korvaisivat kulujani, eipä sopinut heille; huoltojen ja korjausten yhteydessä olen taloon kantanut rahaa eräitäkin tuhalappusia.

                Comment


                • #9
                  Ehkä kannattais keskustella kyseisen puljun johtajan kanssa? Välillä täytyy kyllä ihmetellä eri yritysten kyvyttömyyttä hoitaa asiakassuhteita. Toisaalta täytyy myös ihmetellä sitä, että usein nämä kaikkein töykeimmät yritykset tuntuvat menestyvän hyvin, eikä näin ollen asiakkaan menettäminen tunnu missään. Ja vaikka puskaradio kuinka kertoisi huonoa kokemusta eteenpäin, niin asiakkaita riittää aina vaan. Ei pysty käsittämään.

                  Comment

                  Working...
                  X