Meillä ei ole vaggineissa ollut mitään kummempaa, huomannut vain että kun vaihtaa ll-huolto ohjelman kiinteään 15tkm välillä olevaan on moottorit pysyneet huomattavasti "puhtaampina" ja hiljaisempina kuin mitä töissä asiakkaiden autot joita huolletaan miten sattuu viellä lonkkarin lisäksi :D Sitten ihmetellään kun hajoaa eikä tehdas korvaa mitään.
Tuota portterin öljynvaihto väliä ihmettelin itsekin kun näin mitä mittaristossa luki. Muistelisin vain mitä kävimme kaverin kanssa vw polo gt:n koe ajamassa ja vilkaisin huolto kirjaa oli siellä ylimääräisiä tarkastus huoltoja joissa piti käydä. Näissä huolloissa ei tehty mitään muuta kuin laadun valvontaa ymmärtääkseni. Tuo uusin gt polohan on varustettu tuolla uudella hihna koneella ja vaihtoväli oli 210tkm :D
Jäi tuolta aiemmin kirjoitellusta takuu listasta mieleen tuo alfa romeon takuu aika ja km rajoitus. Huvittavaa sinäänsä että ovat tehtaalla epävirallisesti sanoneet että eivät ole suunnitelleet koneitaan yli 160tkm kestäviksi :D
Uudemmista parin vuoden ikäisistä ei ole viellä päässyt kuin muutamaa 200tkm ajettua ropaamaa eikä kyllä niihinkään ole tarvinnut kuin normaaleja huoltoja tehdä. Juuri viimeisin isompi oli egr vaihto 2011 skoda superb 2.0tdi konelliseen ajettu 250tkm joten täysin ymmärrettävää että hajoaa noissa kilometreissä.
Tuota portterin öljynvaihto väliä ihmettelin itsekin kun näin mitä mittaristossa luki. Muistelisin vain mitä kävimme kaverin kanssa vw polo gt:n koe ajamassa ja vilkaisin huolto kirjaa oli siellä ylimääräisiä tarkastus huoltoja joissa piti käydä. Näissä huolloissa ei tehty mitään muuta kuin laadun valvontaa ymmärtääkseni. Tuo uusin gt polohan on varustettu tuolla uudella hihna koneella ja vaihtoväli oli 210tkm :D
Jäi tuolta aiemmin kirjoitellusta takuu listasta mieleen tuo alfa romeon takuu aika ja km rajoitus. Huvittavaa sinäänsä että ovat tehtaalla epävirallisesti sanoneet että eivät ole suunnitelleet koneitaan yli 160tkm kestäviksi :D
Uudemmista parin vuoden ikäisistä ei ole viellä päässyt kuin muutamaa 200tkm ajettua ropaamaa eikä kyllä niihinkään ole tarvinnut kuin normaaleja huoltoja tehdä. Juuri viimeisin isompi oli egr vaihto 2011 skoda superb 2.0tdi konelliseen ajettu 250tkm joten täysin ymmärrettävää että hajoaa noissa kilometreissä.
Comment