En löytänyt aiheesta oikeen mitään täältä joten kirjoittelen uuden.
Olisi ajatuksena saada tuon A8:n pappaääniä vähän miehekkäämmäksi ihan vain vakioputkea muokkaamalla. Onkos kukaan muokkaillut vakioputkia ja millaisin tuloksin? Haluaisin että auto pitäisi tyhjäkäynnillä sellaista kivaa matalaa murinaa, joka ei häiritsisi matkaajossa. Haluaisin myös että kun kierrokset menevät yli 4k niin sitten alkaa taas ääntää kunnolla. mitähän muokkauksia tuohon putkeen voisi tehdä ,että tämä toivo toteutuisi? (välipöntöt pois vai takapönttö auki ja sisuskalut uusiksi?)
Toisena kysymyksenä on että onnistuuko tuohon D2:seen samanlaisen ulostulon teko kuin D3:ssa eli molemminpuolinen? ajatuksena oli vakiopöntön toisesta ulostulosta vetää 90 mutka ja viedä se varapyöräkotelon ja puskurin välistä toiselle puolelle. En siis halua mitään teiniääniä enkä audin traktoria.
Olisi ajatuksena saada tuon A8:n pappaääniä vähän miehekkäämmäksi ihan vain vakioputkea muokkaamalla. Onkos kukaan muokkaillut vakioputkia ja millaisin tuloksin? Haluaisin että auto pitäisi tyhjäkäynnillä sellaista kivaa matalaa murinaa, joka ei häiritsisi matkaajossa. Haluaisin myös että kun kierrokset menevät yli 4k niin sitten alkaa taas ääntää kunnolla. mitähän muokkauksia tuohon putkeen voisi tehdä ,että tämä toivo toteutuisi? (välipöntöt pois vai takapönttö auki ja sisuskalut uusiksi?)
Toisena kysymyksenä on että onnistuuko tuohon D2:seen samanlaisen ulostulon teko kuin D3:ssa eli molemminpuolinen? ajatuksena oli vakiopöntön toisesta ulostulosta vetää 90 mutka ja viedä se varapyöräkotelon ja puskurin välistä toiselle puolelle. En siis halua mitään teiniääniä enkä audin traktoria.
Comment