Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS6 C7/4G

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #61
    Suuttimia noihin saa vaihdella jonkin verran kun kilsoja kertyy. Sekään ei mikään maata mullistava ongelma onneksi ole.

    Comment


    • #62
      Mikä niiden suuttimien päälle käy?

      Mitä tässä nettiä olen kaivellut lähiaikoina niin luotettavia laitteita tuntuvat hyvin huollettuna olevan. Vielä kahden vaiheilla pitää seiskan rinnalla vai antaako vaihdossa. Se on niin hemmetin hyväkuntoinen auto ja nyt tammikuussa tehdään jakopää ja vauhtipyöräremppakin. Käyttöarvo on niin suuri verrattuna mitä siitä saa. Nyt jo kilsoja 330tkm.

      Comment


        #63
        https://www.shopdap.com/blog/post/fu...-2-0t-tsi.html

        Tuossa 2.0tfsi suuttimista, mutta sama periaatehan se on muissakin suorasuihkutuskoneissa.
        Eli lyhyesti: rankat toimintaolosuhteet (suoraan palotilassa) asettaa ne suuttimet kovemmalle rasitukselle. Jossain vaiheessa alkavat puutua ja kone pätkiä/ tulee misfireä, tehoa uupuu ja käynnistyy heikosti lämpimänä. Lopulta kulunut suutin saattaa jumiutua kokonaan auki ja sylinteri täyttyy bensasta. Fsi-mähmä sitten lisää suuttimen pään karstoittumista ja huonontaa suihkua.

        ​​​​​​Google löytää brittien ja jenkkien foorumeilta paljon juttua 4.0tfsi vuotavista suuttimista.
        Viimeksi muokannut vV8m5; 21.12.2021, 23:41.

        Comment


          #64
          Samoja kokemuksia Suomessakin.

          Comment


            #65
            Joo varmasti löytyy, mutta ei täällä ole kukaan niistä pahemmin kirjoitellut kokemuksiaan.
            Ainut tietysti nämä kaksi yksilöä, joiden ongelmia puitu:
            https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...ttorinvikavalo

            Comment

            Working...
            X