Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B6 Huollon yhteydessä nollattu serviceluku?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B6 Huollon yhteydessä nollattu serviceluku?

Eli kun auto käy huollossa ja mittaristosta nollataan se serviceä tarkoittava lukema tai teksti, nii pitäisikö uusi lukema (km/päivät) lukea heti kun huoltonappia painaa?

Itsellä näyttää nyt vain viivaa molemmat, km ja päivä

Ihan normaalia noiden viivojen näkyminen jonkun aikaa.

Comment

Jep, tuo ja jopa ohje tuohon nollaukseen löytyy auton ohjekirjasta.

Comment

Riippuu miten nollaa. Jos nollaa kiinteälle huoltovälille (mikä tapahtuu mittariston numikoista nollaamalla), tulee suoraan lukemat. Jos taas nollaa adaptiiviselle huoltovälille (ns. LongLife-huolto), kestää tovin ennen kuin ensimmäinen arvio lukemista saadaan laskettua.

Comment

Nollaus tavalla en ole huomannut olevan vaikutusta. Mittäristosta nollaamalla viivat ollet omassa n.2000tkm ajan.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja jasso Näytä viesti
            Riippuu miten nollaa. Jos nollaa kiinteälle huoltovälille (mikä tapahtuu mittariston numikoista nollaamalla), tulee suoraan lukemat. Jos taas nollaa adaptiiviselle huoltovälille (ns. LongLife-huolto), kestää tovin ennen kuin ensimmäinen arvio lukemista saadaan laskettua.
            Mä olen mielestäni koodannut oman auton 15tkm huoltovälille mutta silti tulee noi viivat, tosin eikait ne siellä kauaa viivy. Ei oo tullu kovin useasti tarkasteltua mitä se huoltoilmaisin näyttää. Voihan se olla että oon menny mistä aita on matalin ja siellä on joku adaptiivisyys vielä mukana sotkemassa pakkaa.

Comment

Kiitoksia vastauksista - homma bueno. Ei tarvii pauhata Laakkoselle :)

Comment

Working...
              X