Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Coupe -91 2.0E automaattina.. Sittenkin manuaali 80?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Coupe -91 2.0E automaattina.. Sittenkin manuaali 80?

    Sanokaas nyt kun ei oo kokemusta noista audin vanhemmista automaateista että onko mitään järkeä ostaa?

    Merkki Audi Coupé
    Vuosimalli 1991
    Moottori 2.0 l, Bensiini
    Mittarilukema 220 924 km
    Vetotapa Etuveto
    Vaihteisto Automaatti

    Toinen vaihtoehto olis manuaali 80 vuosimallia -92 samalla koneella ja päästelty 158tkm..

    Tarkotus olis nyt viikonlopun aikana jompi kumpi hakea.

    Kiitoksia!

  • #2
    Jos automaag on huollettu ohjelman mukaisesti, eikä tunnu koeajolla pahalta, niin miksi ei?

    Kilsathan noissa ei kyllä varmastikkaan pidä paikkaansa :D

    Comment


    • #3
      Niin, taitaapi olla automaatti vaikeampi saada kaupan myöhemmin? Ei oo kun väliaikaisesta autosta kyse niin oma mieli olisi ehkä 80 puoleen..

      Luulisi kilsojen pitävän paikkansa ainakin 80 kun suomiauto, 3 omistajaa, huoltohistoria ? :) eihän noista ikinä kyllä tiedä.

      Comment


      • #4
        tuommonen 2.0e b4 80 lasketaan jo onglemajätteeksi pelkästään moottorihuolien takia. En koskisi pitkällä tikullakaan, toki eteenpäin myytäessä voi löytyä aina joku sinisilmäinen, joka haluaa "näppärää työmatka-autoa/kauppakassia..."

        Comment


        • #5
          Alkuperäinen kirjoittaja hanye Näytä viesti
          Niin, taitaapi olla automaatti vaikeampi saada kaupan myöhemmin? Ei oo kun väliaikaisesta autosta kyse niin oma mieli olisi ehkä 80 puoleen..

          Luulisi kilsojen pitävän paikkansa ainakin 80 kun suomiauto, 3 omistajaa, huoltohistoria ? :) eihän noista ikinä kyllä tiedä.
          Riippunee kiesin kokonaiskunnosta, milloin on vaikeaa saada eteenpäin ja milloin ei... Ja hintahan se varmaan suurin motivaattori "kesä"automarkkinoilla :)

          Comment


          • #6
            Kyllä niitä löytyy! Edellinen -89, 330tkm päästelty kasikymppikin katosi 1200€:llä pihasta :)

            Comment


            • #7
              No tuossa -89:ssä on vähemmän ongelmallinen moottori kuin 91->

              Comment


              • #8
                Kyllä niitä löytyy! Edellinen -89, 330tkm päästelty kasikymppikin katosi 1200€:llä pihasta :)
                Hitto, taidankin sittenkin sen 500 erkkiä siltä nuorelta korjaamon kaverilta pyytää, aattelin kyllä jotain 350 ja sinnepäin;)

                Comment


                • #9
                  Jaa Kari myymässä "Myy"tä lihoiksi? :)

                  Comment


                  • #10
                    Joo, pitkin hampain kuitenkin:(

                    Comment


                    • #11
                      tuommonen 2.0e b4 80 lasketaan jo onglemajätteeksi pelkästään moottorihuolien takia. En koskisi pitkällä tikullakaan, toki eteenpäin myytäessä voi löytyä aina joku sinisilmäinen, joka haluaa "näppärää työmatka-autoa/kauppakassia..."
                      Moottorihuolet? Mitä ne on? Mulla ollu muuta kun nykimistä.

                      Comment


                      • #12
                        Juha-Matti voisit kyllä perustella tuota sanomaasi hieman tarkemmin, meinaan näitä "sämpylän"käyttäjiä tälläkin foorumilla riittää.

                        Ollaanko siis ongelmajätettä vai mites?

                        Comment


                        • #13
                          ihan söörtsillä ABK niin tulee sen team-doorhandlen suunnitteleman ruiskun ongelmista ihan tarpeeksi. Ja olen taistellu yhden tommosen kanssa perhepiirissä. Ja mun mielestä toimivaan autoon ei kuulu minkäälaiset nykimiset...

                          Comment


                          • #14
                            Niin noita 2.0E nelosia löytyy yllättävän montaa sorttia ja elektroniikkabokseja ja alipainepurkkia ym. on lahjakkaimpiin versioihin sotkettu ihan antaumuksella.

                            Esim. omassa Audissa oleva 2.2 k-jet on noihin verrattuna selkeä ja toimintavarma laitos.

                            Comment


                            • #15
                              ihan söörtsillä ABK niin tulee sen team-doorhandlen suunnitteleman ruiskun ongelmista ihan tarpeeksi. Ja olen taistellu yhden tommosen kanssa perhepiirissä. Ja mun mielestä toimivaan autoon ei kuulu minkäälaiset nykimiset...
                              Tosi on. Mun mielestä toimivaan autoon ei kuulu lisäksi sammuilut, käyntiinlähtemisongelmat eikä se, että joutuu koko ajan pelkäämään mikä paikka hajoaa seuraavana. Toisin sanoen kärsin mielelläni harvakseltaan pikkuriikkisestä nykimisestä kun nuista edellä mainituista ongelmista. Ja se, että täällä on ihmisillä ollut ongelmia ABK-moottorin kanssa ei tarkoita sitä, että jokainen ABK-moottori on ongelmallinen. Ei kannata yleistää.

                              Comment

                              Working...
                              X