Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Iso kasa mm. Alpinea varastettu Riihimäeltä!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Iso kasa mm. Alpinea varastettu Riihimäeltä!

Näyttelyautosta varastettu tänään Riihimäellä merkittävän arvokas lasti multimedialaitteistoa, mm. Alpinen jenkkavehkeitä.

Varkaiden kiinnijäämiseen johtavasta vinkistä luvassa nelinumeroinen summa käteistä.

Yhteydenotot vaikka minun kautta.

Kuvassa listattu varastettu omaisuus:
    http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...53722019_n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...11887845_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...31417915_n.jpg

Tai suoraan omistajalle ->

Riihimäestä hävinnyt reilusti alpinen tavaraa. Tavaroista ei niin väliä koska auto on rikottu siihen kuntoon että tuskin kasaan saa koska varaosia ei ole. 3000e palkkio sille ketä auttaa saamaan tekijät kiinni. Linkin kaikki alpine tavarat kelpasivat eikä takuulla liiku jokapäivä eikä ihan joka pussihousun autossa. Yhteydenotot suoraan mun omaan numeroon, hoidan tiedon poliisille.

Jani 0400458775

Äänentoisto:
    Ohjelmalähde: INA-W910R
    6-levyn DVD-vaihtaja: DHS-S690
    Ääniprosessori: PXA-H800
    6-paria SPR-17S erillissarjoja
    2 paria SPR-13S erillissarjoja
    Kaksi 7" lisänäyttöä: TMA-M780
    4kpl PDX-M12 päätteitä subwoofereille
    4kpl PDX-F6 päätteitä keskiäänille ja diskanteille

Viihde:
    40" Sony TV
    Sony Playstation 3
    3000W invertteri
    iPod-telakka
    Ipod touch64

käteistä odottamassa
    http://i138.photobucket.com/albums/q..._/7c00251c.jpg

sisäkuvia hifeistä

Viimeksi muokannut Kennedy; 25.1.2012, 09:57.

Comment

Ei vissiin oo noilla varkailla ollu itsesuojelu vaistoa. Turvallisin paikka taitaa olla noille poliisin hoiteissa (toivottavasti joku saa noi kiinnii ennen poliiseja)

Comment

Miten niin, onko sulla jotain inside-tietoa asiasta?

Comment

Minkähän takia monica on aina yleensä kommentoimas näitä varkaustapauksia? Mun mielestä olis aivan viisasta olla hiljaa jos ei oo mitään tietoa tapauksesta.

Comment

Itse lemppaa lainaten "Tavaroita en halua vaan tekijät" Joten jokainen vetäkööt itse siitä johtopäätökset..

Comment

Noista oman käden oikeuden jutuista ei ole yleensä hyvää seurannut...

Tosin poikkeuksiakin on: ex-naapuri piti R-Kioskia Konalassa. Sieltä tapasi aina paikallinen H-A -kerho (vai mikä United Brotherhood siellä olikaan) käydä täydentämässä silloin tällöin kalja- ja sipsivarastoja. Ihan rahalla. Samoin tapasivat käydä nämä kansallispuvustaan ylpeät vähemmistöjen edustajat täydentämässä varastoja, mutta ottivat velaksi.

Kerran sitten vähemmistöjen käynnin jälkeen UBC(tms)-porukka tuli paikalle, kun tytsy nosteli pudonneita kaljalaatikoita pinoon. Tuli juttua, että mitä oli oikein käynyt. "Pojat" lupasivat pitää keskusteluhetken vähemmistöjen kanssa. Sen jälkeen r-kansalaisia ei näkynyt ko. kioskilla.

Että nätti puhe yleensä auttaa, ei aina tarvitse turvautua väkivaltaan.

Comment

Samoin tapasivat käydä nämä kansallispuvustaan ylpeät vähemmistöjen edustajat täydentämässä varastoja, mutta ottivat velaksi.

Rankkaa stereotypiaa :)

Tapahtui eilen ruokakaupassa. Tosielämän komediaa. Olin hyllyn äärellä etsimässä jotain. Viereen tuli vähemmistöpariskunta, jonka naispuolinen jäsen otti hyllystä purkin käteensä. Siihen mies totesi: "Ostetaanko tuo". Meikäläistä alkoi tilanteen koomisuus niin naurattaa, että piti poistua paikalta, vaikka meinasin kysyä, että rahalla vai kortillako ajattelitte maksaa.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Crash_
                  Turvallisin paikka taitaa olla noille poliisin hoiteissa (toivottavasti joku saa noi kiinnii ennen poliiseja)
                  Mitäs johtopäätöksiä tästä sitten voi vetää? :-o

Comment

Working...
                  X