Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Paketin lähettäminen ulkomaille

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Facebookissa verkkokauppias-/yrittäjäryhmissä tuo palvelu on ainakin kerännyt kiitosta eli sen perusteella ainakin itse laitan kokeiluun kun seuraavan kerran tarvetta tulee.

    Comment


    • #32
      DHL:ää tullut itse käytettyä, kun paketit pitänyt ulkomaille saada.
      Kotimaassa matkahuolto ollut hyvä vaihtoehto.

      https://expresseasy.fi/

      Comment


      • #33
        Pitäisi lähettää vanhat jarrusatulat Autodocille Saksaan. Mitä kuriiria olette käyttänyt? Toisin sanoen mikä on halvin ja/tai helpoin?

        Comment


          #34
          Sanoisin, että Posti on ainakin helpoin ja ehkä jopa halvin. Isompia ja painavampia paketteja olen lähettänyt shipit.fi kautta.

          Comment


          • #35
            27e maksoi lähetys tuon shipit.fi palvelun kautta, kuriirina Posti Priority. Mihinköhän tuo perustuu että tuon palvelun kautta saa ostettua halvemmalla lähetyksen kuin Postin omien sivujen kautta?

            Comment


              #36
              Tammikuun alussa lähetin kartingauton moottorin Italiaan. Paketti oli n. 30x30x55 ja painoi 12,5kg. Postipakettina, maksoi 50€. Matka tosin Raahesta Torinoon kesti 17 päivää. Varmaan postilakon jälkimainingit vielä vaikutti myös.

              Comment


                #37
                Shipit toimii Ahvenanmaalta, jolla lienee vaikutusta hintatasoon.

                Comment


                  #38
                  Tuli eBaysta väärät vanteet, yllättäen Posti tarjosi parhaat hinnat niistä harvoista ketkä isoja paketteja yksityshenkilöiltä vastaanottavat. 34,90€ * 4kpl = 139,60€. Viime viikon tiistaina iltapäivällä vein paketit postiin ja tämän viikon maanantai aamuna paketit oli perillä Saksassa. Pääsi vähän Posti yllättämään hinnallaan ja toimitusnopeudellaan.

                  Click image for larger version

Name:	postin paketit 20210902.jpg
Views:	448
Size:	55,6 Kt
ID:	1925165
                  Attached Files

                  Comment


                    #39
                    Saiskohan tuosta vielä palautuslähetyskuluista 30€:a takaisin, jos maksoit Paypalilla?

                    Comment


                      #40
                      Olen lähettänyt ja vastaanottanut paketteja postin kautta.
                      Tännepäin tulossa on suuria ongelmia, mutta maasta poistumisessa ei.
                      USPS on tuolla päässä toiminut erittäin hyvin, mutta tänne kun tulli-posti akselille tulee, niin kaikki toiminta menee kuin hidastetussa elokuvassa.
                      Posti syyttää tullia, tarkemmin tullipostia ja tullin palvelusta kirotaan postia. Käskettiin kerran kysyä postista, että missä se "tulliposti" on ?

                      Esimerkiksi 100x40x15cm 6kg paketti jossain 70-80€ paikkeilla, expedited.
                      En koskaan lähetä economyä, koska ne saattaa seilata miten sattuu.

                      Comment

                      Working...
                      X