Tuli kans pikku-Audistille luettua iltasaduksi tuo Audi Magazinen juttu ACF:stä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audiclubilaisten kalusto mediassa
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiEipä ole muuten muuton jälkeen tullut lehteä. Täytynee kysellä perään joku päivä :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ukkopaha Näytä viestiEikö kenelläkään pistänyt silmään tuo "Audi quattro"? Minun mielestäni se on "Adui Quattro" :) hieman nusuttelua mutta itse ainakin olen siinä käsityksessä että quattrolla tarkoitetaan nimenomaan sitä nelivetotekniikkaa ja Quattrolla tarkoitetaan sitten urkkia, eli sitä autoa.
Comment
-
Klassikot-lehden numerossa 2/2013 oli tulevana klassikkona mun S2 Coupe. http://www.klassikot.fi/2091/klassikot-022013
Comment
-
Eräs kaarinalaisen omistama 1985 Quattro bongattu tänään aamulla TS:n autoliitteen sivuilta artikkelissa, jossa vertailtiin eri vuosikymmenien nelivetotekniikkaa (Audi, Mitsu ja Bemmi). Eipä ollut mitenkään tajuntaa laajentava artikkeli, tai paremminkin olihan juttu täytetty hienoilla valokuvilla :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viestiMites Japella muka on B8 ensimmäinen lamppuöljy-malli? Mikäs se tuo näyteikkunassakin oleva A6 on?
Comment
-
-
Clubilaiset / Clubi mediassa
Tuossa pari päivää sitten painin Manchesterin lentoasemalla positiivisen - muttei kumminkaan kovin suuren sellaisen - ongelman parissa. Mihin tuhlaisin viimeiset puntani? Kas tuossahan olis ihan mielenkiintoinen paikallinen lehti - Audi Tuner. Rahat ei kumminkaan riitä siihen ja vesipulloon, joten lainataan punta lisää kaverilta ja eikun lehti ja vesi messiin. Vesikin oli tässä tapauksessa pakko ostos, koska kuola valuu tätä lehteä selatessa ja siitähän seuraa kauhea nestehukka.
Käytännössä kumminkin koko paluumatka meni reissukuvia läpikäydessä ja jossain vaiheessa hiukka selailin lehteä... Perkele! Täällähän on juttu Japesta - ja kerhokin mainittu! Tälläinen juttu sieltä löytyi :)
Comment
Comment