Tollanen junttilukkomalli menee niin pitkään hangessa, kunhan pyörät tavoittaa maata. Kokeiltu juttu :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mikä on lötkö? (Tyhmä kysymys)
Collapse
X
-
Ilkka, lueppas toi lause ny ihan ajatuksella, tuossa just mietin, että pre-feisliftin valitsisin juuri ton lukon takia :) , mutta muuten kyllä Facelift olis ehdoton valinta.
Comment
-
En alkuun meinannut millään löytää tuota viestin #44 V8-vertausta mersuun ja täytyi oikein ulkona käydä hämmästelemässä asiaa. Sitten silmät osui tuohon toiseen omaan kulkineeseen ja asia selvisi kirkkaana kuin laguunin vesi! Audin suunnitteluosasto ei todellakaan osaa muuta, kuin imitoinnin toisilta saksalaisilta - singleframe-tyylikin on näköjään suora kopio maasukulaiseltaan 80-luvulta.
http://www.histomobile.com/histomob/.../62/168001.jpg
:)
Comment
-
Minäkin ostin TM:n juuri tuon artikkelin takia. Ihan mielenkiintoinen juttu, mutta vähän pisti silmään, kun vertasivat vanhaa bensa veekasia uuteen TDi-koneeseen. Eihän tuollaisten teho-, vääntö- ja kulutusomituisuudet ole mitenkään vertailukelpoisa keskenään.Lueskelin eilen TM:stä juttua siitä, miten autot ja niiden tekniikka on muuttunut 30 vuoden aikana. Jutussa oli vertailtu uutta va vanhaa S-Mersua.
Comment
-
Niin, tarkoitin tol Mersun maskin imitoinnilla C126 (1981-1991) mallei joissa omasta mielestäni samantyylinen maski on.Alkuperäinen kirjoittaja Tinke_J Näytä viestiEn alkuun meinannut millään löytää tuota viestin #44 V8-vertausta mersuun ja täytyi oikein ulkona käydä hämmästelemässä asiaa. Sitten silmät osui tuohon toiseen omaan kulkineeseen ja asia selvisi kirkkaana kuin laguunin vesi! Audin suunnitteluosasto ei todellakaan osaa muuta, kuin imitoinnin toisilta saksalaisilta - singleframe-tyylikin on näköjään suora kopio maasukulaiseltaan 80-luvulta.
http://www.histomobile.com/histomob/.../62/168001.jpg
:)
http://www.emercedesbenz.com/autos/m...nz-c126-coupe/
Comment
-
Tämä topic oli oikeasti aivan mainio.
Kiitokseksi siitä TM 16/88 mahtilötkön ensikoeajoraportti
http://dl.dropbox.com/u/672983/v8-TM16-88.pdf
Comment
-
Kyllä, mutta tosielämän tilanteessa tuo mainio kone ei anna moista vääntöä ennen ahtopaineiden nousua. Sikäli vähän huuhaata sanoa max. väännön olevan jo noin alhaalla vaikka se jarrupenkissä irtoaisikin tietyllä kikkailulla.Tuo vääntö noin alhasilla kierroksilla tais olla sillon aika kova juttu.
Comment
-
riippuu 10-venasta, esim 1B vs MC, MC on ehkä kaikista kuollein alarekisterissä. Nostetuilla ahtopaineilla kiva Jekyll and Hyde-kone :D
Comment
-

Comment