Moi,
En parempaakaan paikkaa tälle keksinyt niin tuumataan nyt tässä sitten.
Nykyinen jo monta kuukautta hyvin palvellut 4f mallinen kutonen alkaa tappaa tylsyydellä.
Ensiavuksi hommasin isoja vanteita ja muuta roskaa mutta tuon 3.0tdin tehottomuudesta ei vaan taida päästä eroon.
Yön pimeinä tunteina mieleen tullut seuraavanlaisia ratkaisuja:
1. Lastuttaminen, liekö tuokaan muuttaa tiptronicin ja diisselin kuminauhamaista luonnetta?
2. Diisseli lihoiksi ja tilalle vähän tuoreempi sama kori 3.0tfsi koneella jossa taitaa olla parhaiten potentiaalia tällä hetkellä? Tohon saisi vielä rattivaihteet ja voisi olla hyvä vaihtoehto sporttiseksi käyttikseksi ja lastun kera jopa hauska? Tappaako tiptronicin tämänkin hauskan?
3. Se kuningasjatus; S6 jonka sitten jälkikäteen turbottaisi rs6seksi? Onko tämä täysin tuhoon tuomittu ajatus, löysin saksasta muutaman moisen ja märässä unessa tämä toimisi niin että maksaisin veroa S6:sta paperien mukaan ja ajaisin RS:lla?
Mitään kivikautisia 5L vapareita on ole hankkimassa joten sen polun voi unohtaa.
Kuten rivien välistä selvisikin rahaa ei ole läheskään riittävästi kunnollisen auton hankintaan kerralla mutta mielellään kuulisin ajatuksia tämä tutkielman ympäriltä.
Tuo B8 S4 olisi ihan hilkulla mutta mielestäni jo turhan kallis tehoisekseen eikä tilaakaan ole kovinkaan paljoa tyrkyllä.
En parempaakaan paikkaa tälle keksinyt niin tuumataan nyt tässä sitten.
Nykyinen jo monta kuukautta hyvin palvellut 4f mallinen kutonen alkaa tappaa tylsyydellä.
Ensiavuksi hommasin isoja vanteita ja muuta roskaa mutta tuon 3.0tdin tehottomuudesta ei vaan taida päästä eroon.
Yön pimeinä tunteina mieleen tullut seuraavanlaisia ratkaisuja:
1. Lastuttaminen, liekö tuokaan muuttaa tiptronicin ja diisselin kuminauhamaista luonnetta?
2. Diisseli lihoiksi ja tilalle vähän tuoreempi sama kori 3.0tfsi koneella jossa taitaa olla parhaiten potentiaalia tällä hetkellä? Tohon saisi vielä rattivaihteet ja voisi olla hyvä vaihtoehto sporttiseksi käyttikseksi ja lastun kera jopa hauska? Tappaako tiptronicin tämänkin hauskan?
3. Se kuningasjatus; S6 jonka sitten jälkikäteen turbottaisi rs6seksi? Onko tämä täysin tuhoon tuomittu ajatus, löysin saksasta muutaman moisen ja märässä unessa tämä toimisi niin että maksaisin veroa S6:sta paperien mukaan ja ajaisin RS:lla?
Mitään kivikautisia 5L vapareita on ole hankkimassa joten sen polun voi unohtaa.
Kuten rivien välistä selvisikin rahaa ei ole läheskään riittävästi kunnollisen auton hankintaan kerralla mutta mielellään kuulisin ajatuksia tämä tutkielman ympäriltä.
Tuo B8 S4 olisi ihan hilkulla mutta mielestäni jo turhan kallis tehoisekseen eikä tilaakaan ole kovinkaan paljoa tyrkyllä.
Comment