Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi a6 -98 1.8T quattro sedan

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• audi a6 -98 1.8T quattro sedan

terve.

eli kyseinen pirssi mittarilukema 178 000tkm
    aiheesta löytyi jo juttua mutta en oikeastaan tarkkaan löytänyt vastausta etsimiini kysymyksiin. tai sitten en vain ymmärtänyt.(maalta kun olen).

mutta aiheeseen. olisi tarkoitus hakea viron puolelta otsikon mukainen kulkine.manuaalina tottakai. ja pikku hiljaa tehdä "nätti" käyttis.
    tarkoitus on ettei nyt jalkoihin jää mutta ei sen tartte mikään raketti olla. kunhan ohitukset pystyy tekemään hyvin.

onko se 1.8T kone liian laiska kyseiselle autolle?
    entä jos lastuttaa? mikä lastu paras vaihto ehto?
    auto muuten eli yleisimmät tyyppiviat mitä vois tulla. tukivarret yms.
    mikä alusta sarja olisi paras?
    torsen nelivetohan pitäisi muuten olla hyvä?
    mitkä vanteet sopisi parhaiten? kokoluokassa 18"

kiitos jos joku viittii valaista asiaa.
    en tie tuliko se oikeeseen paikkaan mutta siirtäkää jos ei.

Kyllä tuo versio A6:sesta kuulostaa ihan hyvältä ja halutulta. Jos vaan kunto ja hinta on kohdallaan, niin ominaisuuksien osalta paketti on varmasti ok. Kun nyt menet tekemään kauppoja Baltiaan, niin ole tarkkana papereiden kanssa. Myös koria kannattaa nuuskia erittäin tarkkaan. Ei ole tavatonta, että on ostettu hieno peli, joka on pajoitettu Liettuan ja Puolan rajamailla Autobahnilla kaiteeseen paiskatusta kulkineesta.

Tekniikan puolesta tuo on nelivetoisena oikein hyvä käyttis. Tehoista voi olla montaa mieltä, mutta ei kai tuota nyt laiskaksi voi sanoa.

Comment

joo täyttyyhän siinä tarkkanakin olla kun tuonne viroon lähtee. 2 autoa sieltä tuoneena jäänyt pelkästään hyviä kokemuiksia. kiitos vastauksesta

Comment

1.8T koneen saa lastutettua aika halvalla ihan käyttökuntoiseksi, muuten ihan ookoo perheauto toi C5.
        Oisko myyjä jokin firma tai henkilö?
        Jos on "suoraan saksasta" sitten kannataa varmistaa jo mainittu liettuvan/puolan "välistoppin" puuttuuminen :)
        Jos sitten on liisinkille takaisin annettu auto sitten tonne voi mennä aika isot huoltorahat lisäksi, kun yleensä on rahat loppunu niin on autokin ennen takastusta ajettu loppuun asti :(
        Jos on suoraan omistajalta osto sitten vois kattoo että ehkä on Eestin klubiläinen, sitten on ehkä tietoja meiän foorumissakin...

Comment

olin jälleen kerran lian hidas ja auto kerkesi menemään. mutta tallinnan puolelta löytyy 2001 a4 B6 1.8T koneella. tosin vajaaveto. ja manuaalilla. niistä olen kuullut oikeastaan pelkkää hyvää, ja olen yhden omistanutkin. tosin edellinen oli multitronic. olis kuulemma huoltokirja ja ajettu 145 000.

rat 013, asusteletko tallinnassa? olisiko mahdollista käydä autoa etukäteen katsomassa? vastaile s postiin jukkuk@netti.fi

Comment

Working...
          X