Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audihuoltoa Kotkassa ?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audihuoltoa Kotkassa ?

Olen huollattanut AKE:a pääosin Bosch-huollossa Lahdessa, mutta nyt , kun virka-asunto on Kotkassa, kaipaisi vinkkejä. Kun hakee AD ja Bosch-linjalta, niin löytyy AD Kimmo Hynynen ja Boschin Reijon Diesel. Molemmat sopivat jotenkuten työmatkan varrelle. Onko siis kokemuksia näistä paikoista ?

Kerran olen Reijon dieselin tiskillä käynnyt eikä palvelu vakuuttanut. Vaikeroiva ja valittavan oloinen "asiakaspalvelija" jolta piti tieto kaivaa, enempää kokemuksia ei siitä paikasta itsellä ole eikä tule. Autowatilla hovinsaarella olen käynyt useamman kerran ja voin suositella. Ei ehkä halvin mutta palvelu on uskomattoman hyvää ja asiallista ollut joka kerta. Voin suositella.

http://www.autowatti.fi/

Comment

Tuolla AD Kimmo Hynnisellä on oma urs4 ja edeltäjät ollut remontissa.
      Palvelu pelannu ainakin tähän asti ihan hyvin.

Comment

Kimmolla olen itsekin joskus autoja käyttänyt. Hinnat ihan kilpailukykyiset, eikä palvelussakaan ole valittamista. Takuutkin toimineet, kun palaneita lohkolämppärin vastuksia ja B5-kopan tukivarsia jouduin vaihdattamaan. Dieselin jakohihnan vaihtoa eivät silloin suostuneet ottamaan tehtäväksi, syystä tai B.

Keltakalliolla on lisäksi Autoklinikka. Omia en ole siellä käyttänyt, mutta sukulaisten ja tuttujen kokemukset paikasta on olleet ihan positiivisia.

Comment

Working...
        X