Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ruostuneen pultin irrottaminen

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Jos sitä tervan hajua kestää niin se käy myös jos ei satu kuparitahnaa/sprayta löytymään.

Niin ja "pulttitervaa" löytyy motonetin hyllystä.

Comment

Pulttitervasta sen verran, että eräs entinen työtoveri ihastui siihen niin paljon, että voiteli sillä liukuoven kiskot. Ei se nyt ihan kaikkeen sentään sovellu, vaikka pultit jumittumatta pitääkin, rasvankorvikkeeksi siitä ei ollut...

Comment

Pyörän pultteihin en myöskään laittaisi tervaa... vaimokkeen auton pultteihin oli laitettu, kahteen vuoteen ei irronnut pesussa.

Comment

Omasta mielestä se terva on kyllä hyvä pyöränpultteihin. Pikku suihkaus kierteeseen riittää, kyllä se siitä kierteeseen leviää. Se on just sopivan ohkasta ettei kerää likaa tms. Mutta ei sentään tarvii koko pulttia siinä uittaa...

Comment

Minä olen laittanut pultteihin sitä ihan reippaalla kädellä, ja hyvin lähtevät auki.

Comment

Lämpö on noissa jees. Yllättävän hyvää penetraatio-mömmöä on myös Kendallin kama. Joitain ihan toivottomalta tuntuvia pultteja saanut sillä auki (lisättynä terävällä napautuksella yms) sellaisissa paikoissa mihin ei ole voinut lämpöä antaa.

Comment

Penetraatiosta ja penetraationesteistä tulee kyllä jotain ihan muuta mieleen kuin pultin irroitus.

Comment

Ruostuneen pultin voi ajatella monella tavalla.

Comment

Itse käytän paljon täälläkin mainittua pikku tohoa. Puuilosta ainakin saa sellaisia http://www.puuilo.fi/cat/product_details.php?p=1979 on muuten TODELLA näppärä laite.

Comment

Working...
                    X