Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audifinnsin mobiilituki / tapatalk

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    On se kyllä aika karmea käyttää. Tottumiskysymyksiä toki.

    Comment


    • Kyllä tätä luurilla käyttää. Tekstieditori on vaan hidas lagaava paska ainakin firefoxilla, ja editointi on usein hankalaa.

      Comment


        Onkos kellään tietoa saadaanko Tapatalkia enään koskaan toimimaan?
        Itsellä jää näköjään kokonaan tämä foorumi pois käytöstä, kun ei kännykän selaimella tätä jaksa naputella kankeuden takia.
        Kylllä se tapatalk vaan on nykypäivän kännykkäkansalaiselle se ainoa näppärä sovellus näiden perinteisten foorumi alustojen käyttöön. Olisiko kerholla varaa hankkia konsultaatiota tapatalk yhteensopivuus ongelmien selättämiseksi?
        edit. Lisään vielä kommentin että olen Ihmemiehen kommentin kanssa tehnyt samat havainnot tekstin editoimisesta, se tekee ihmeellisiä juttuja ja tekee kirjoittamisesta tänne lähes mahdotonta.. Mulla chrome ja tekee näköjään samoja temppuja kuin firefox, eli ei kännyn seliamesta selvästikään riippuvainen juttu vaan sivulla oleva häikendääli...
        Viimeksi muokannut Marsi; 18.6.2020, 22:19.

        Comment


          Mie oon kans huomannu et harvemmin tulee foorumia luettua kun pitää selaimella avata... ?

          Comment


            Palvelinpuolelle saatu hieman resurssia ja Tapatalkin uusin versio on nyt koeajossa.

            Comment


              Saisko sitä foorumisoftaa oikein nätisti pyytäen mitenkään konfattua niin ettei se alvariinsa tarjoa popuppina kaiken muun päälle tapatalkkia? Niin että muistais sen valinnan jonka käyttäjä tekee.

              Jos nyt jotain niin tällä kertaa tapatalkki ei oo rikkonu koko forumia, en oo käytössä huomannu puhelimella tai atk-laitteella mitään eroo eli sen puoleen ei haittaa jos sitä tarjotaan niille jotka haluaa sitä käyttää. Vaan minkä tähden se tapatalk toimii kuin jehovan todistajat ja tuputtaa sitä vartiotorniaan aina vaan uudestaan vaikka siitä joka kerta kieltäytyy.

              Comment

              Working...
              X