Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tatuoinnit

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #91
    Pitkään olin miettinyt uutta tatskaa ja niinhän siinä kävi jotta keväällä se kylkeen ilmaantu.Kaveri piirti mallin ja sitten Orivedelle ,Yrjälän Samille tatuoitavaks.
    Otin sen tuohon vasempaan kylkeen,alkaa lonkan yläpuolelta ja jatkuu melkein kainaloon asti.
    Viimenen tunti oli aika tuskaa...sattu jo jonkin verran !
    Mustaa ja lilaan siinä on värinä ja syksyllä menen ottamaan vielä lisää väriä siihen.Kun ei sillon ekalla kerralla enään kärsinyt siinä olla.
    Hintakaan ei ollut paha ja hyvä oli tatuoijakin...suosittelen

    Comment


      #92
      Mitä olisi kuva tatsikasta Päivi?

      Comment


      • #93
        Samoilla linjoilla Mikon kanssa tuosta kivusta. Mulla on niskassa/yläselässä suht pieni muutaman vuoden vanha kuva, ja sillon mun mielestä kipu ei ollut mitenkään paha vaikka rangan päälle tulikin. Nyt tää maaliskuinen käsivarteen, niin sattu oikeestaan aika hitosti... :)

        Onneksi kipu unohtuu nopeesti, koska uutta tekis kovasti mieli ;)

        Comment


          #94
          Itselläni on tuo alin kirjain suoraan jänteen päällä ja turhia kiloja kun ei tästä ruhosta löydy.... ai että tuntui ihanalta, etenkin kun siitä se leimaaminen aloitettiin.

          Comment


            #95
            Mitä olisi kuva tatsikasta Päivi?
            Aistin jotain muuta ku halua nähdä tatuoonti :)

            Comment


              #96
              Damm it! I'm SO busted!! :) .

              Comment


              • #97
                2006 otin ekan leiman oikeaan käteen ja 5.8 tulee vasempaan rintaan uutta mustetta =)

                Comment


                  #98
                  Noh,noh poijaat !Eipäs nyt ruveta...;) Voinhan mää kuvailla sitä millane se on...?

                  Comment


                  • #99
                    Terhakka, kiinteä, verhottu puuvillaan?

                    Comment


                    • Ei ole tullut tasan mitään sellaista asiaa vielä vastaan jonka haluaisin ikuistaa hakkuuttamalla mustetta ihooni. Ja nykyisellä tiedolla noista tatuoinneista ei tule jatkossakaan.

                      Comment


                        Ei ole tullut tasan mitään sellaista asiaa vielä vastaan jonka haluaisin ikuistaa hakkuuttamalla mustetta ihooni. Ja nykyisellä tiedolla noista tatuoinneista ei tule jatkossakaan.
                        Aina on ihan pakko löytyä sellainen henkilö joka laittaa huolella vastaan :)

                        Mitä tietoa sulla sitten on jonka perusteella et tule ottamaan leimaa?
                        Viimeksi muokannut Metsässä; 1.7.2011, 12:45. Perustelu: Lainaus lisätty kun meni teksti seuraavalle sivulle

                        Comment


                        • Itse en myöskään oikein jaksa niitä jotka kommentoi ettei kannata kuvaa ottaa kun se on sitten siinä aina, tai että kun sen poistaminen on kallista/"mahdotonta".
                          Turha semmosta ajatella, kun kerran otettu niin siinä pysyy. Valintojen kanssa pitää pystyä elämään...

                          Comment


                            Varsinkin, jos kuva on semmoses paikas, että pystyy peittää esim paidalla :)

                            Comment


                            • Ite voisin ottaa jonkun kuvan ihoon, mutta en oo keksinyt hyvää ideaa vielä. Toisaalta taas kun kattoo muiden toinen toistaan "hienompia" kuvia niin ei enää tee juuri mieli itelle samanlaista..

                              Osa on todella hienoja ja selkeästi nähty vaivaa, mutta esim. teinivuosina otettu tribaali-trampstamp jonku reilu 30v kottaraisen alaselässä saa aikaan aika usein hilpeyttä.. ;)

                              Eli mielestäni 10% tatuoinneista on hyvännäkösiä, muut sitten vähemmän..

                              Niin ja onhan se selvä, että näkyvillä oleva tatuointi herättää mielenkiintoa lähes aina ja toisella on siitä jokin mielipide. Tatuoimattomuus puolestaan ei ainakaan häiritse ketään, jos puhutaan työmarkkinoista. Eli saattaa olla joskus haittaa, mutta nämäkin asiat hälvenevät pikkuhiljaa. Minua ei varsinaisesti häiritse.

                              Comment


                                Ite voisin ottaa jonkun kuvan ihoon, mutta en oo keksinyt hyvää ideaa vielä. Toisaalta taas kun kattoo muiden toinen toistaan "hienompia" kuvia niin ei enää tee juuri mieli itelle samanlaista..
                                Itselläni on tribaali hässäkkä mielessä, joka löytyy siis "jokaiselta". Ongelma on juuri se että pitäisi hahmotella juuri omaan makuun sopiva.

                                Jostain luin parhaimman kommentin tatuoinnin ottamisesta, meni suurin piirtein: Ota se tatuointi itsellesi, älä muita varten.

                                Ja niinhän se pitääkin tehdä, ei sitä tatuointia pidä ottaa sen takia että se on muodikas tms. Tärkeintä on se että itse tykkää siitä leimasta, sama se mitä mieltä muut on, sun nahkaasi se koristaa.

                                Vaikka mun(kin) silmissä se ~10% leimoista on hienoja, niin sillä ei ole mitään merkitystä kunhan tuo loput 90% kantajista on tyytyväisiä leimoihinsa.

                                Comment


                                • No enhän ole kritisoinut muita ihmisiä jos he haluavat koristautua ottamalla tatuoinnin, henkilökohtaisesti haluan kuitenkin välttää kaikkia nahkaan tai nahan alle tulevia kemikaaleja.

                                  Comment


                                    En olettanut sun kritisoivan ketään taikka mitään, mutta kiinnostaa kyllä millaista tietoa olet saanut tai lukenut, joiden perusteella mielipiteesi on jyrkkä ei.

                                    Asioista kun tulee voida keskustella, sama se vaikka kaksi ääripäätä keskustelisi.

                                    Comment


                                      Jostain luin parhaimman kommentin tatuoinnin ottamisesta, meni suurin piirtein: Ota se tatuointi itsellesi, älä muita varten.
                                      Hyvin kiteytetty, ja ton lisäksi voisin sano "Älä ota mitään tekstiä", on meinaan liian monta liikkuvaa osaa ja jotain voi mennä pieleen "kirjoituksessa". Sitten on kiva olla "loppu elämä" kirjoitusvirhe ihossa :)

                                      Comment


                                      • Mulla on tatuointeja käytännös koko yläkroppa ja aina ei jää peittoon vaikka on solmio kireellä ja korkeat kaulukset ja pitkät kalvosimet. Niin vaan on työelämässä tullu porskutettua. Paskoja kuviahan nää kaikki melkeen on, kesken suurin osa ja tommost vankila/tribaalinikkaritasoa melkeen suurin osa, aloitin tatuointien tekemisen ja ottamisen 1993 jolloin tatuointeja tehtiin lähinnä moottoripyöräliikkeiden ja hasispiippukauppojen takahuoneissa. Niin on pitkälle sekin kulttuuri menny suomessa, isoimmissa kaupungeissa on omat vuosittaiset messunsa jossa kilpailee kansainväliset artistit ja pienemmissäkin pitäjissä on joku kivijalkatribaalinikkari.

                                        Oon myöskin vanha, ylipainoinen ja ryppyinen, siltikään en oo kyllästyny tatuointeihini tai huomannu kuvissani mitään vikaa. Sehän olis vähä niinku kyllästyis korvaansa. Tai vasempaan kankkuunsa. Ainoo oikeestaan mikä nois omis tatuoinneis pistää silmään on se et kesäisin ne tuntuu kiinnostavan tietyntyyppisiä tyttöjä.

                                        Comment


                                        • neljä löytyy käsistä ja yksi pohkeesta. kaikki "pieniä," alle 15cm x 10cm kuvia.

                                          Selkään on tulossa reilumman kokoinen työ kun löytyy sopiva aika omasta kalenterista ja tilipussikaan ei näytä miinusta. (koko on suunnilleen lapaluusta lapaluuhun, koko selkärangan mitalta. )
                                          Yhtä vaille kaikissa tähänastisissa kuvissa on ollut ainakin kuvan ottohetkellä joku symbolinen merkitys ja näihin olen tyytyväinen. ainoastaan yksi kuva on ollut harkinnassa korjata / peittää huonon jäljen ja suht näkyvän paikan takia. mitään en silti kadu. :)

                                          Comment


                                            Minkä hintaisia kuvat yleensä on ja onko keski-suomessa hyviä piirtäjiä.. 10 vuotta olen miettinyt kuvaa, mutta enpä ole mitään keksinyt..
                                            Viimeksi muokannut cossu69; 15.7.2011, 10:04.

                                            Comment


                                            • Alkuperäinen kirjoittaja cossu69 Näytä viesti
                                              Minkä hintaisia kuvat yleensä on ja onko keski-suomessa hyviä piirtäjiä.. 10 vuotta olen miettinyt kuvaa, mutta enpä ole mitään keksinyt..
                                              hinnat taitaa riippua enemmän työn tarkkuudesta kuin koosta. koko selän kokoinen kirkkovene ei varmasti 50€ kalliimpi ole, mutta tarkkuutta ja mahd värejä vaativa 20cm x 20cm kuva voi helposti maksaa 250-350€.
                                              Halvimmat hinnat taitaa olla 40€ sellaset postimerkin kokoiset, ja taivas taitaa olla ylärajana jollei ole ketään tuttua tekijää.

                                              Comment


                                              • mun käsivarressa aika tarkkaan tuollainen 20x20 kuva, käytännössä pelkkää väriä ja todella pikkutarkkaa kuvaa. Tuota on muistaakseni tehtiin noin 12tuntia, normaali veloitus tuollaisesta kuvasta olisi ollut 700euron paikkeilla tuolla tekijällä. Joku perus tribaali sitten saman kokoisena on huomattavasti halvempi, koska sen tekemiseen ei mene kuin murto-osa pikkutarkan kuvan tekemisestä.

                                                Hyvän tekijän yleensä erottaa siitä, että jonotusaika piikitettäväksi lähentelee puolta vuotta.

                                                Comment


                                                  Ja monelle parhaalle ei pääse edes tilaamalla...

                                                  Comment


                                                  • 100-150e tunnilta taitaa ottaa noi "kovat jätkät".

                                                    Monella on tapana mennä noille ammattilaisille jotain luonnoksia tai nettiprinttejä kädessä, sit artisti tekee siitä- oman versionsa ja sit aletaan tekee sitä. Seuraaval kerral joko jatketaan siitä mihin jäätiin tai viedään sitä fiiliksen mukaan ihan muualle.

                                                    Comment


                                                    • Itse toimin juurikin noin. Tuntikausien nettiselailun jälkeen löytyi mieleinen kuva, josta sitten tehtiin oma näkemys. Ja olin erittäin tyytyväinen heti ensimmäiseen luonnokseen, joka vaan parani loppua kohden.

                                                      Comment


                                                        Tuo mun iso on tehty freehändinä, sanoin "rajat" ja sit mentiin :) Noin ehkä tulee uniikeimmat ja hienoimmat, jos vain on tarpeeksi taitava heppu

                                                        Comment


                                                          Jätetään aiempi provo niikseen, 11.8. on varattu aika ekalle kuvalle omaan nahkaan ;)

                                                          Comment


                                                            Jätetään aiempi provo niikseen, 11.8. on varattu aika ekalle kuvalle omaan nahkaan ;)
                                                            Myönnä nyt vielä että leima tulee esim ranteeseen, joten ei mitään toivoa peittää sortsi keleillä ;)

                                                            Comment


                                                              Ei, ei tule ranteeseen, tulee selkään, A4 on pelkän kuvan koko, ja sitten tekstit ympärille ;)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X