Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Aveisdat

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Aveisdat

    Tere!

    Onko kellään kokemusta kyseisestä firmasta ja sen "lastuksista". Tekis miel saada vähä koneesta lisää tehoa noihin ohitus tilanteisiin! :)

    #2
    Miks ei varman päälle ota tunnetulta lastuttajalta/firmalta kun hintakaan ei tuolla ole mikään huokea.

    Comment


    • #3
      Miksi tyytyä yhteen? Kilpailu parantaa kilpailua.

      Comment


        #4
        Niinhän ne taksaritkin ajeli 90-luvulle asti melkein pelkillä Marsuilla ja sehän se oli tavan kansallekin ainut oikee Auto. Eipä ollut sillon tietoa esim. Audin R5-TDI-koneista, joilla ajetaan ihan yhtä paljon kuin W124:lla. Penkit vaan on helvetin paljon paremmat..

        Point being, jos kaikki käyttää vaan niitä mitä muut on jo kokeillu, ei ikinä ajeta muulla kun Marsulla ja Corollalla. =)

        Comment


        • #5
          Eipä tuo firma miltään huijjari minusta vaikuta lupaili tohon mun 2.0tfsi koneeseen +40Hp / +45Nm... En oo vain löytänny mistään että ois kellee pahamieli jäänny tosta Aveisdat:sta. Sen takia vähä kyselin asiasta jos ois vaikka kuulunnu jotain positiivista!?!
          Viimeksi muokannut Petsu; 4.5.2010, 17:26.

          Comment


          • #6
            Joskus painin ko. "toimijan" kanssa tuolla Volvofoorumilla näistä softajutuista. Tiedän sen Norjalaisen tyypin, joka nuo softat myy tuolle firmalle ja tiedän myös, että hän on kyllä aivan ulapalla autojen softista.

            Suomessa on todennäköisesti koko Euroopan tasokkain softatarjonta kotimaisten toimijoiden puolesta (puhun siis nyt niistä neljästä tai viidestä paikasta, jossa tehdään itse eikä osteta muilta). En näe mitään syytä, miksi täällä pitäisi turvautua jonkun softalataajan "tää tulee tuolta ulkomailta"-softiin.

            Comment


            • #7
              Joo-o.... Enpä taida viedä autoa sille, kun tuon keskustelunkin löysin guuglettamalla. Tuli jotenkin epävarma olo!?!!!

              Taidan ottaa yhteyttä MoTest:iin siintä oon kuullu positiivisia ajatuksia!

              Comment


                #8
                Juu, MoTestilla asiallinen palvelu eikä hintakaan päätä huimannut... ääni MoTestille .o/

                Comment

                Working...
                X