Multakin löytyy erinomaisilla herkuilla oleva 1.6 A3:nen.. (Vilkaise näyteikkunan puolelta, muutoksia on tullut lisää edellisen päivityksen jälkeen)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
CASE: Jimille Audi!
Collapse
X
-
Onko herkku syönyt ilmastointia? Tuolla on varmaan keretty jo rullailemaan jokunen kilometri, ja hintalappukin löytyy? :)
Pumasta tuli tänään soitto mieheltä, jonka pojjaalle tarttis saada auto, kun on 18v ikää jo... Desavuuu ;) Noh, torstaina sitten alustavat treffit, joten peukut pystyyn että Puma saa uuden omistajan. Ja minä pääsen Audikaupoille!
Comment
-
osta tää poies, hintaa voidaan varmasti hioa jonkun verra
http://www.nettiauto.com/audi/a4/3186392
Comment
-
Kaupat meni puihin Pumasta, kun kerpele liikaa halusi tingata.
Silmien eteen taas on tullut lisää vaihtoehtoja:
Mukavan värinen farkku, tiedustelin myyjältäkin, kaksikilpinen kolariauto. Kuulemma pelkkä katto vaihdettu (ei kattopilareita). Vielä vastaamatta, millainen kolari ollut, kuka korjannut, ja milloin... A4 diesel-farkku
Vähän ajettu, alkuperäinen (pieni miinus siitä, että ihan täysin alkuperäinen), ei kovin iskevä väri. Asiallisen oloinen myyjä. Pitänee käydä katsomassa kun tässä Tampereen alueella kuitenkin on. A4 turbo quattro
Pistetään nyt tähänkin tuo Ollin A4, joka myös kiinnostaisi. Ainoa kysymysmerkki on tuo tiptronic, sen käyttäytyminen, kunto ja kesto. Muuten melko pätevä vaihtoehto hyvine varusteineen. A4 turbo
Comment
-
Päivitystä, vihdoin. Kaupat lyötiin lukkoon Pumasta, ja keskiviikkona uusi omistaja tulee auton hakemaan. Nyt olisi sitten (periaatteessa) 3 viikkoa aikaa löytää tilalle A4 B5 1.9TDI, farmari tai ei, mielellään facelift ja enemmän kuin 90hv! Saksan suuntaan olen tähyillyt jo tovin, joten nyt tarvitaan taas apuja :)
Saksan ostohinta saisi olla ehdottomasti aivan max. 7000€, mielellään tietysti alle. Pienellä budjetilla kun liikenteessä ollaan, niin välitysfirmoja ei oikein innostaisi käyttää. Joskin olisi hyvä että joku edes kävisi paikan päällä tsekkaamassa auton kunnon sun muut. Itse voin lähteä kyllä kaupat tekemään ja auton ajamaan sieltä pois. Apuja kaivataan :) Matkaseuraakin voin ottaa mukaan :D
Comment
-
Pienellä budjetilla kun liikenteessä ollaan, niin välitysfirmoja ei oikein innostaisi käyttää
Comment
-
Juu en sitä sanokaan, etteikö kannattaisi. Meinaan vaan että kun itsekin sen sieltä voisin hakea, saati sitten katsastuksen sun muut hoitaa täällä päässä niin ei tee mieli välitysfirman katteita maksaa varsinkaan tuosta rekisteröintipuolesta Suomen kamaralla ;)
Voisi sitäkin harkita, että satamaan menisin Audia vastaan. Ei poissuljettu vaihtoehto, jos kulut eivät ole kohtuuttomat.
Comment
-
Jos kriteerit on että A4 olis oltava tdi ja yli 90 hp, niin AFN olis hyvä moottori. 110 hp jakajapumppukone ilman mitään nykyajan kalliita turhuuksia kuten pumppusuuttimia. Potentiaalia moottorista löytyy pieneen ja vähän isompaankin piristämiseen.
Ei tosin kannata täysin sivuuttaa Suomen ja Ruotsin valikoiman aktiivista tarkkailua, pohjoisestakin voi löytää hyviä yksilöitä kunhan vaan katsoo auton kuntoa eikä liikaa kiinnitä huomiota ajokilometreihin. Se kansiremppa kun voi tulla tdi:hin välillä 200-400 tkm eli tuurillaan voi olla jo vaihdettu. :)
Comment
-
Eikä välttämättä kannata karsastaa niitä 90 heppasiakaan. Periaatteessa sama kone kuin 110. Tai samat palikat joutuu vaihtaan, jos tekee sen normaalin perusvireistyksen :-) Toki AFN on valmiiksi VNT, 90 heppasia taitaa olla VNT sekä hukkis vehkeitä. Juuttuvasiipisellä saa paljon kivempia heppoja, eikä hukkis ecut tainnut osata ohjailla VNT laitetta.
Comment
-
Joutuu kysymään että miksi tuollaista pitää lähteä ihan ulkomailta rahtaamaan?
Eikö tuo B5 avant ala olla luokkaa viiden tonnin auto Suomessa
Itse asiassa näköjään olisin saanut B5 avantin ihan omalta paikkakunnaltakin 3700 eurolla! Tosiaan, mietitäänpä yhdessä miksi en sitten säästänyt aikaa, vaivaa, rahaa, ja käynyt ostamassa itselleni alle viiden tonnin beevitosta ;)
Tasan 3kpl alle 200tkm ajettuja B5 manuaaleja löytyy nettiauton tarjonnasta alle 10 kiloeuron hintaan. Eikä noista yksikään olisi edes sellainen mikä kiinnostaa :)
Mutta mielenkiintoista kuulla tällaisiakin mietteitä.
Eiköhän tässä ole Suomen tarjonta katsottu ja tultu tulokseen, että Saksasta kannattaa hakea. Syynä luultavasti hinnan ohella kilometrit, varusteet jne. Yleensäkin se että Suomesta ei ole sopivaa löytynyt, mutta Saksasta löytyi..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JS1984 Näytä viestiJa työntävät takapyörät puuttuu :D
Comment
-
Eipä noitakaan hirveästi ole tarjonnassa Saksan päässä... 1.9TDI nelikkoja siis. Yksi tuli vastaan jonka olisin kelpuuttanut, mutta siinäkin ilmoituksessa oli puhelinnumero joka ei ollut edes käytössä.
Toisaalta taas, itselleni ei mikään elämän ja kuoleman kysymys edes ole tuo quattro. Jos totta puhutaan niin enpä ole ikinä edes nelivedolla ajanut. En siis tiedä vielä paremmasta ;)
Jatketaan ihmettelemistä...
Comment
-
Jos totta puhutaan niin enpä ole ikinä edes nelivedolla ajanut.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja J-M Koopikka Näytä viestiNo tuossa onkin jo sitten se selitys... On olemassa vain about 2 tyyppisiä ihmisiä, ne jotka ei ole koskaan ajanut 4wd tai niitä jotka ei vaihda enää muuhun...
Comment
Comment