Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

CASE: Jimille Audi!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Multakin löytyy erinomaisilla herkuilla oleva 1.6 A3:nen.. (Vilkaise näyteikkunan puolelta, muutoksia on tullut lisää edellisen päivityksen jälkeen)

    Comment


    • #32
      Onko herkku syönyt ilmastointia? Tuolla on varmaan keretty jo rullailemaan jokunen kilometri, ja hintalappukin löytyy? :)

      Pumasta tuli tänään soitto mieheltä, jonka pojjaalle tarttis saada auto, kun on 18v ikää jo... Desavuuu ;) Noh, torstaina sitten alustavat treffit, joten peukut pystyyn että Puma saa uuden omistajan. Ja minä pääsen Audikaupoille!

      Comment


      • #33
        osta tää poies, hintaa voidaan varmasti hioa jonkun verra
        http://www.nettiauto.com/audi/a4/3186392

        Comment


        • #34
          Liikaa ajettu, liian kalliilla :) Varsinkin kilometrit ovat se mikä pistää vastaan :) Vähemmän ajettua haen.

          Comment


          • #35
            Kaupat meni puihin Pumasta, kun kerpele liikaa halusi tingata.

            Silmien eteen taas on tullut lisää vaihtoehtoja:
            Mukavan värinen farkku, tiedustelin myyjältäkin, kaksikilpinen kolariauto. Kuulemma pelkkä katto vaihdettu (ei kattopilareita). Vielä vastaamatta, millainen kolari ollut, kuka korjannut, ja milloin... A4 diesel-farkku

            Vähän ajettu, alkuperäinen (pieni miinus siitä, että ihan täysin alkuperäinen), ei kovin iskevä väri. Asiallisen oloinen myyjä. Pitänee käydä katsomassa kun tässä Tampereen alueella kuitenkin on. A4 turbo quattro

            Pistetään nyt tähänkin tuo Ollin A4, joka myös kiinnostaisi. Ainoa kysymysmerkki on tuo tiptronic, sen käyttäytyminen, kunto ja kesto. Muuten melko pätevä vaihtoehto hyvine varusteineen. A4 turbo

            Comment


            • #36
              Päivitystä, vihdoin. Kaupat lyötiin lukkoon Pumasta, ja keskiviikkona uusi omistaja tulee auton hakemaan. Nyt olisi sitten (periaatteessa) 3 viikkoa aikaa löytää tilalle A4 B5 1.9TDI, farmari tai ei, mielellään facelift ja enemmän kuin 90hv! Saksan suuntaan olen tähyillyt jo tovin, joten nyt tarvitaan taas apuja :)
              Saksan ostohinta saisi olla ehdottomasti aivan max. 7000€, mielellään tietysti alle. Pienellä budjetilla kun liikenteessä ollaan, niin välitysfirmoja ei oikein innostaisi käyttää. Joskin olisi hyvä että joku edes kävisi paikan päällä tsekkaamassa auton kunnon sun muut. Itse voin lähteä kyllä kaupat tekemään ja auton ajamaan sieltä pois. Apuja kaivataan :) Matkaseuraakin voin ottaa mukaan :D

              Comment


              • #37
                Pienellä budjetilla kun liikenteessä ollaan, niin välitysfirmoja ei oikein innostaisi käyttää
                En ny niinkään sanoisin, jos et autoa aivan pohjoissaksasta tai Ryanairin lentoreittien varrelta löydä, niin tuo tonni on pikkuraha. Varsinkin kun jotkut hoitaa tullauksenkin sun puolesta, palvelusta kannattaa joskus maksaakkin.

                Comment


                • #38
                  Juu en sitä sanokaan, etteikö kannattaisi. Meinaan vaan että kun itsekin sen sieltä voisin hakea, saati sitten katsastuksen sun muut hoitaa täällä päässä niin ei tee mieli välitysfirman katteita maksaa varsinkaan tuosta rekisteröintipuolesta Suomen kamaralla ;)
                  Voisi sitäkin harkita, että satamaan menisin Audia vastaan. Ei poissuljettu vaihtoehto, jos kulut eivät ole kohtuuttomat.

                  Comment


                  • #39
                    Jos kriteerit on että A4 olis oltava tdi ja yli 90 hp, niin AFN olis hyvä moottori. 110 hp jakajapumppukone ilman mitään nykyajan kalliita turhuuksia kuten pumppusuuttimia. Potentiaalia moottorista löytyy pieneen ja vähän isompaankin piristämiseen.

                    Ei tosin kannata täysin sivuuttaa Suomen ja Ruotsin valikoiman aktiivista tarkkailua, pohjoisestakin voi löytää hyviä yksilöitä kunhan vaan katsoo auton kuntoa eikä liikaa kiinnitä huomiota ajokilometreihin. Se kansiremppa kun voi tulla tdi:hin välillä 200-400 tkm eli tuurillaan voi olla jo vaihdettu. :)

                    Comment


                    • #40
                      finnlines ottaa auton rahdista 495€ kun se tulee ilman kuljettajaa.

                      Comment


                      • #41
                        81kw koneinen on hyvä vaihtoehto, ja varsinkin saksan autoissa niitä suurimmassa osassa onkin.
                        Pitänee alkaa kyselemään noita välikäsiä etsintään, ja tuomiseen.

                        Comment


                        • #42
                          Eikä välttämättä kannata karsastaa niitä 90 heppasiakaan. Periaatteessa sama kone kuin 110. Tai samat palikat joutuu vaihtaan, jos tekee sen normaalin perusvireistyksen :-) Toki AFN on valmiiksi VNT, 90 heppasia taitaa olla VNT sekä hukkis vehkeitä. Juuttuvasiipisellä saa paljon kivempia heppoja, eikä hukkis ecut tainnut osata ohjailla VNT laitetta.

                          Comment


                          • #43
                            Puma vaihtoi eilen omistajaa, ja nyt liikutaan polkumapyörällä. Kiivas tähystys on TDI:n suhteen käynnissä.

                            Comment


                            • #44
                              Nyt alkaa näyttämään siinä mielessä hyvältä, että tiistaina olisi tarkoitus tehdä kaupat A4:sta... Tähän asti kaikki on hyvin, mutta auton livenä näkeminen ja koeajo on tekemättä. Saksassa...

                              Comment


                              • #45
                                1.9TDI ?

                                Comment


                                • #46
                                  Jep, 1.9TDI 81kw... Ja työntävät takapyörät puuttuu :D

                                  Comment


                                  • #47
                                    Joutuu kysymään että miksi tuollaista pitää lähteä ihan ulkomailta rahtaamaan?

                                    Comment


                                    • #48
                                      Koska nekin on siellä huomattavasti halvempia.

                                      Comment


                                      • #49
                                        Eikö tuo B5 avant ala olla luokkaa viiden tonnin auto Suomessa, niin jotta sen roudaaminen Saksasta olisi kannattavaa, pitäisi se saada lähes ilmatteeksi sieltä nahkahousumaasta..?

                                        Comment


                                        • #50
                                          Eiköhän tässä ole Suomen tarjonta katsottu ja tultu tulokseen, että Saksasta kannattaa hakea. Syynä luultavasti hinnan ohella kilometrit, varusteet jne. Yleensäkin se että Suomesta ei ole sopivaa löytynyt, mutta Saksasta löytyi..

                                          Comment


                                          • #51
                                            Joutuu kysymään että miksi tuollaista pitää lähteä ihan ulkomailta rahtaamaan?
                                            Ihan vain siksi, että olen tutustunut Suomen tarjontaan.

                                            Eikö tuo B5 avant ala olla luokkaa viiden tonnin auto Suomessa
                                            Sedan tulossa, ei avant.
                                            Itse asiassa näköjään olisin saanut B5 avantin ihan omalta paikkakunnaltakin 3700 eurolla! Tosiaan, mietitäänpä yhdessä miksi en sitten säästänyt aikaa, vaivaa, rahaa, ja käynyt ostamassa itselleni alle viiden tonnin beevitosta ;)
                                            Tasan 3kpl alle 200tkm ajettuja B5 manuaaleja löytyy nettiauton tarjonnasta alle 10 kiloeuron hintaan. Eikä noista yksikään olisi edes sellainen mikä kiinnostaa :)

                                            Mutta mielenkiintoista kuulla tällaisiakin mietteitä.

                                            Eiköhän tässä ole Suomen tarjonta katsottu ja tultu tulokseen, että Saksasta kannattaa hakea. Syynä luultavasti hinnan ohella kilometrit, varusteet jne. Yleensäkin se että Suomesta ei ole sopivaa löytynyt, mutta Saksasta löytyi..
                                            Kyä näino! :)

                                            Comment


                                            • #52
                                              Alkuperäinen kirjoittaja JS1984 Näytä viesti
                                              Ja työntävät takapyörät puuttuu :D
                                              Ei ole mikään naurun asia. Ihmettelen valintaa, mutta kukin tyylillään.

                                              Comment


                                              • #53
                                                Eipä noitakaan hirveästi ole tarjonnassa Saksan päässä... 1.9TDI nelikkoja siis. Yksi tuli vastaan jonka olisin kelpuuttanut, mutta siinäkin ilmoituksessa oli puhelinnumero joka ei ollut edes käytössä.
                                                Toisaalta taas, itselleni ei mikään elämän ja kuoleman kysymys edes ole tuo quattro. Jos totta puhutaan niin enpä ole ikinä edes nelivedolla ajanut. En siis tiedä vielä paremmasta ;)

                                                Jatketaan ihmettelemistä...

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Jos totta puhutaan niin enpä ole ikinä edes nelivedolla ajanut.
                                                  No tuossa onkin jo sitten se selitys... On olemassa vain about 2 tyyppisiä ihmisiä, ne jotka ei ole koskaan ajanut 4wd tai niitä jotka ei vaihda enää muuhun...

                                                  Comment


                                                    #55
                                                    Kokemuksesta voin sanoa, että vajakista vaihto nelikkoon on tuottanut edelleen nautintoa ja varsinkin silloin, kun pitoa tarvitaan...

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Kyllä se kärsimystä tuottaa kun on kerran nelikolla ajanut. Sen jälkeen toisen löytäminen alkaa olemaan jo hankalampaa.
                                                      Tuossa kun omaa kulkinetta etsin, kyllä tuli tuskailtua kun MONTA sopivaa etuvetaria löytyi. Mutta nelikkona, not so much.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Nyt voidaan pistää tälle piste. Audi on pihassa. Mutkien kautta voittoon :) Jimi kiittää, over and out!

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          Alkuperäinen kirjoittaja J-M Koopikka Näytä viesti
                                                          No tuossa onkin jo sitten se selitys... On olemassa vain about 2 tyyppisiä ihmisiä, ne jotka ei ole koskaan ajanut 4wd tai niitä jotka ei vaihda enää muuhun...
                                                          Jaa... Sitten on eräs kolmaskin tyyppi, joka kantaa mun nimeä.

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            pics or it didn't happen.

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              :) Niinpä tietysti... Pistän kun saan otettua. Pysyköön siihen asti pimennossa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X