Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A8/S8 ostamassa.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Jos on sähkösäätöiset takapenkit niin rekisteröity neljälle,silloin takanakin vain kahdet vyöt.
    Muuten on kyllä viidelle hengelle.

    Comment


      Ei mulla kyllä ole sähkösäätöä takapenkissä toki voihan olla et siinä joskus on ollut sellaiset penkit.

      Comment


      • Mulla on recaron sähköpenkit takana (ristiselkä ja niskanoja). Kolmet vyöt löytyy ja otteessakin muistaakseni paikka viidelle.

        Comment


        • Optioita veikkaisin..

          Comment


          • Mulla sama homma kuin Zireellä.

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja ziree Näytä viesti
              Mulla on recaron sähköpenkit takana (ristiselkä ja niskanoja). Kolmet vyöt löytyy ja otteessakin muistaakseni paikka viidelle.
              Sähköpenkeissä liikkuvat vielä istuinosatkin ja selkänoja.Siksi ovat kahdelle ja vain kahdet vyöt.
              Vesan kasi on kyllä viidelle ja konttorilla on varmaan käynyt moka asian kanssa.

              Comment


                aaha, täytyypäs käydä kyselemässä miksi on vain 4:lle rekisteröity, voisko se olla et jos Virossa oli 4:lle rekisteröity niin kopioitunut sieltä ?

                Comment


                • Alkuperäinen kirjoittaja Coupevesqu Näytä viesti
                  aaha, täytyypäs käydä kyselemässä miksi on vain 4:lle rekisteröity, voisko se olla et jos Virossa oli 4:lle rekisteröity niin kopioitunut sieltä ?
                  Näin varmasti käynyt.

                  Comment


                  • Kuuluuko D2:ssa vilkkua ovien lukitsemisen jälkeen hatävilkkujen nappulan taustavalo? Kuulostaa tietty ihan loogiselta hälyjen merkkivalolta, mutta kun en ole tätä toimintoa huomannut ikinä ennen ja auto ei ole ihan uusi tuttavuus kuitenkaan enää.

                    Comment


                      Taitaapa kuulua, ainakin omassa -95:ssa tekee samoin. Tekee kyllä muissakin malleissa, ainakin competition teki samaa.

                      Comment


                      • juu täälläkin vilkkuu hätävilkkujen taustavalo kun ovet kiinni. Autona juurikin v95 A8

                        Comment


                        • Omassa -98 S8 vilkkuu kanssa. Jotenkin siihen vilkkumiseen sai vaikutettua muistaakseni siinä B pilarissa olevalla pois kytkennällä.

                          Comment


                            Minulla on sellainen mielikuva, että tuo vilkkuva hätävilkkujen taustavalo olisi indikaattori siitä, että varashäly/käynnistyksenesto kytketty. Mutta oli mikä oli, ihan normaalia, että se vilkuttaa, esim. minun ex. S2:sessa oli myös moinen toiminto.

                            Comment


                            • Hetkinen... En olekaan enää varma on se juuri hätävilkkujen nappulan taustavalo. Mielestäni se onkin takasumareiden taustavalo. No en tiedä, joku siinä nappularivissä se kuitenkin on. Nohyvä sitten että on normaalia.

                              Comment


                              • http://www.nettiauto.com/audi/s8/5686488

                                mites noissa jakopään vaihto? vaihettu viimeksi 50tkm eli se ois ajankohtanen. mitäs muita pitäs tarkistaa ylipäätänsä s8:ssa

                                Comment


                                • Eikös noissa ole 90 000 tai 4 v vaihtoväli remmille. Öljynkulutus voi olla kova, jos ei ole vaihdettu venavarren kumeja, tuossakin taitaa olla 32 naulaa, joiden ohi ehtii virrata paljon. Tuossa lukee, että tekniikalla ajettu 50 tkm, sitä en tiedä, onko koko kone vaihdettu silloin?

                                  Comment


                                  • eihän se 50tkm:ssä vielä ajankohtainen ole.
                                    tuo yksilö ei öljyä syö.

                                    Comment


                                      Ilmoituksessa lukee lista mitä on tehty. Ja hihnanvaihto 90tkm.
                                      Toisaalla saitkin ohjeet edellisien omistajien tavoittamiseksi.

                                      Comment


                                      • varmasti kunnossa onki. muut asiat vaan mietityttvät.

                                        Comment


                                        • Tässä entinen omistaja:)

                                          Comment


                                            Mikähän mun päässä viraa kun tekisi mieli ostaa tuollainen S8, vaikken sillä mitään tekisikään :)

                                            Comment


                                              Kyllästynyt ahdettuihin ässiin?

                                              Comment


                                                Not! Sellaisen lisäksi tietysti! :)

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viesti
                                                  Mikähän mun päässä viraa kun tekisi mieli ostaa tuollainen S8, vaikken sillä mitään tekisikään :)
                                                  Mun mielestä päässäs ei viiraa välttämättä mikään:)

                                                  Comment


                                                  • Täällä on samanlaisia ajatuksia päässä. Eli vapari ÄSSÄ kasi harrasteautoksi, jotkut haaveilee corvetesta itse S8:sta. Talli on jo hommattu vaikka viileä se onkin. Mutta tarkoitushan ei ole siellä sitä remontoida, ne jutut tehdään muualla.

                                                    Comment


                                                    • Taas tuli kasikuume kun talviajokkia tässä etsiskelin. Nykyiseen käyttöprofiiliin sopisi 2.5 TDIqa oikein hyvin. Onko noista D2-mallin loppupään tuotteista kokemusta, että vieläkö moottori ja vaihteisto on siten "sovitettu" että moottori kiertää ties minkä verran ennen kuin auto suostuu liikahtamaan? Joskus koeajoin vuoden 2000 etuvetoista TDI automaagia ja se oli aika turhauttava laite parkkipaikoilla ja kadunkulmissa kun voiman tuntua oli vähemmän mitä perheen 1.6 dieselillä varustetussa tila-autossa :)

                                                      Comment


                                                        Terve.

                                                        Lisään nyt tänne kun on varmaan aihealueeltaan lähimpänä...
                                                        http://fin.auto24.ee/used/1296586
                                                        onko mielipiteitä tästä, hinta tuntuu vähän suolaiselta kun tuohon nyt tulee vielä niin helvetisti kuitenkin veroja mutta muuten ainakin siistin näköinen...

                                                        Comment


                                                        • Tuo on viimeisiä D2:a. Ensimmäiset D3:set tuli 2002 lopulla eli pohdi kannattaako sijoittaa vanhaan koppaan? Et saa ikinä omiasi pois...

                                                          Comment


                                                            Kasithan on juuri kuuluisia siitä, että aina saa omansa pois :) Uuden kun ajaa marmorin kynnyksen yli, putoaa kärryn hinta samalla siunaamalla sellaisen hyvin varustellun nelosen hinnan verran. Sen jälkeen tippuu varmaan yli kympin vuodessa, kunnes on enää kymppi jäljellä, sitten vähän tahti hidastuu...

                                                            Comment


                                                              Hitaammin siis kuin uudessa Mondeossa :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X