Kyllä sitä nyt melkein ajellaan sillä unelmien käyttöautolla. S8 tietysti olisi ehkä vielä parempi.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kysely: Unelmien käyttöauto?
Collapse
X
-
Unelmien käyttöauton nimeäminen on paljon helpompaa kuin unelmien auton, se kun on ainakin minulle kohtuu mahdotonta. Aiemmin mainitulla 6.0TDI Q7;lla ajelisin ihan tyytyväisenä 3-vuotta. No ajelisin kyllä ihan perus kolmelitraisellakin.
Sen "tavallisen" Q7:n lisäksi/sijasta kelpaisi myös tuollainen (Jape-mallinen) B8 avant 3.0tdiq ja kun käyttöautosta on kyse niin tietenkin automaattina.
Comment
-
Jos ei ois aina kiire, niin nappisilemälada kasettisoittimella ja rainer friimanin kakspuolisella kasetilla... mutta realiteetit huomioiden uus C-sarjan AMG neliovisena. Tähän viestiketjuun sikiää muitakin kuin Audeja yllättävän paljon,
Mutta silti GT-R on edelleen Nissan, mutta Ferrari on Ferrari.
Comment
-
Vieras
-
Mä nyt saatan sohaista kusiaispesään, mutta:
1. Valitse yksi auto, ihan mikä vain. Auto sekä siitä aiheutuvat kulut kustannetaan sinulle. (vakuutukset, polttonesteet, huollot ym.)
Sinulle jää siis vain ajaminen.
Ajokokemusta on itselläni nykydieseleistäkin ihan kohtuullisesti, myös henkilöautoluokassa. Jos käyttökuluilla ei ole mitään merkitystä, on ylös asti kiertävä bensakone aivan helvetisti mukavampi vaihtoehto, olkoon sitten ahdettu tai vapari.
Comment
-
Porsche Panamera Turbo riittäis hyvin, tietysti jos Ferrariin mahtuu johonkin malliin keilakamat 6 palloo plus roippeet, voisi senkin koeponnistaa ennen lopullista ratkaisua.
Comment
-
Poijjaat, eipä nyt väännetä siitä polttoaineesta. Kukin ajaa millä tykkää.
Itselleni suurimman ongelman aiheuttaa sääntö nro 2:
2. Kaikki henkilökohtaiset ajot pitää tehdä tällä autolla.
Jos ihan kaikki ajot on pakko suorittaa sillä unelma-autolla, niin sitten sen täytyy olla RS6 Avant. Uusin malli. Mahdollisimman tappiin viritettynä.
Comment
-
Itsekin ihmettelin tuota dieseleiden perään kuolaamista jos joku muu kustantaisi käyttökulut. Niin kuin kaverini aina sanoo: "diesel on työkoneen moottori, henkilöautot kulkee bensalla". Itse en oikein välitä dieselmoottoreiden parin tuhannen kierroksen käyttökelpoisesta vetoalueesta.
Niin, ja se gt-r voisi olla itsellekkin se The käyttöauto. Jos ei sitten pakasta vedettyä ur-quattroa jostain löytyisi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viestiJos ei sitten pakasta vedettyä ur-quattroa jostain löytyisi.
Comment
-
Joku siinä W124:ssa vaan jaksaa viehättää ;) Pakko varmaan vielä ostaa sellainen. No okei, oikeastaan monikin -90 lukuinen laatuauto hyvässä alkuperäiskunnossa ajaisi asiansa.
Joskaan en tuota etelä-saksalaista ymmärrä, siellä suolataan ihan h-tisti
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JPohja Näytä viestiNyt vasta sanot..
Sitä vaan mietin, että jos oikeasti löytyisi "pakasta vedetty" urkki. Sanotaan vaikka, että mittarissa olisi 3 km. Autolla olisi ajettu kerran vuodessa talon ympäri "ylläpitoajoa", mutta muuten auto olisi ollut tasalämpöisessa tallissa ajamattomana. Kaikki huollot tehty ajallaan. Täysin virheetön yksilö.
Mikä tällaisen keräilyarvo on? Kuka kehtaisi ottaa tämän liikennekäyttöön?
Jos tuollainen tulisi minulle, yrittäisin myydä sen johonkin automuseoon. Tai ehkä rahan puutteessa keräilijälle/sheikille OPEC-maahan.Viimeksi muokannut jarpale; 24.1.2013, 23:22.
Comment
-
Joo tarkotin oikeasti uutta urkkia, en vanhaa ajamatonta yksilöä. Sellaisella en todellakaan itsekään raaskisi ajaa. Tavallaan porkkiksen linjalla:
Alkuperäinen kirjoittaja porkkis Näytä viestiOma olisi varmaan jotain, jota ei ole tehty.
Comment
-
Vieras
Comment