Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 3.0 TDI quattro 2006 tuonti Saksasta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 3.0 TDI quattro 2006 tuonti Saksasta

    Huom! Otsikko muutettu (oli: "15tkm ajettu vm. 2006 A6:nen Saksasta")

    Aikaisemman otsikon autosta ei tullut kauppoja joten lisään yleisiä kokemuksia A6:sen tuonnista Saksasta.
    ---------------------------------------

    Onko Esson baarissa tietäjiä paikalla :)

    Olen varannut tämän auton Saksasta ja kaveri on menossa katsomaan sitä huomenna. Auto on alustavasti ihan ok, yhden omistajan leasing-käytössä ollut ja rekisteröity 07/2006.

    Autolla on siis ajettu ainoastaan n. 15tkm ja sitä ole huollettu kertaakaan. Huoltovälinäytön pitäisi syttyä viimeistään kahden vuoden jälkeen eli se on joko nollattu erikseen huollossa(!) tai stten ajettu välittämättä siitä.

    Millainen riski tuossa huoltamatta jättämisessä on? Autolla on kuitenkin ajettu 3 vuoden ajan..

    Ja kuinka paljon noin alhaiset kilsat vaikuttaa maksettavan autoveron määrään? Tullihan määrittää minulle autoveron määrän perustuen vastaavan auton pyyntihintaan Suomessa mutta miten se tehdään kun ei noin vähän ajettua löydy? Katsoin Ottoauton Autoverolaskurilla viimeisen 3kk aikana tehdyt päätökset ja vähiten ajettu oli 55tkm.
    Viimeksi muokannut RobTq; 21.12.2009, 17:13.

  • #2
    Tsekkaat vaan rohkeesti Tullin Mahtista verot tuolle autolle. Mahti näyttäs antavan noilla spekseillä:

    Käyttöönottopäivä 15.07.2006 Yleinen pyyntihinta(€) 40001
    Ajokilometrit(km) 15000 Yleinen myyntihinta(€) 37250

    Ja Tullin pampuloista saadut arvothan ei tosiaan perustu mihinkään muuhun kuin vuosimalliin ja kilometreihin. Eli kilometrit merkitsee todella paljon Tullin arvonmäärityksissä. Varusteet ei vaikuta yhtään mitään Tullin keksimiin arvoihin.
    Viimeksi muokannut Monster; 18.11.2009, 21:41.

    Comment


    • #3
      Jos siitä oikeasti on huolto jätetty tekemättä niin hiukan karsastaisin. Olisko liisariyhtiöltä vaan huoltokirja kateissa?

      Ei kait siinä muuten mitään ole mutta ne öljyt ei varmaan ole kolmen vuoden jälkeen ihan priimaa jolloin hirttää joku kallis paikka kiinni kun siihen öljyyn liuennut moska lähtee liikkeelle. Tämä siis siinä kaikkein epätodennäköisimmässä vaihtoehdossa joka kuitenkin sattuu kohdalle yhtä usein kuin lottovoitto.

      Hienot varusteet jne kyllä, mutta vertaisin ehkä vielä paria yksilöä ja toivoisin että tuo kaveri joka katsoo autoa on vähintään autoteknikko =)

      Comment


      • #4
        Alkuperäinen kirjoittaja Monster Näytä viesti
        Tsekkaat vaan rohkeesti Tullin Mahtista verot tuolle autolle näyttäs antavan noilla spekseillä

        Käyttöönottopäivä 15.07.2006 Yleinen pyyntihinta(€) 40001
        Ajokilometrit(km) 15000 Yleinen myyntihinta(€) 37250

        Ja Tullin pampuloista saadut arvothan ei tosiaan perustu mihinkään muuhun kuin vuosimalliin ja kilometreihin. Varusteet ei vaikuta yhtään mitään Tullin keksimiin arvoihin.
        Kiitos! Tuota Tullin Mahti-laskuria en ollut edes huomannut.. Eli tuon laskurin antamasta arviosta autovero ei voi enää heittää paljoakaan?

        Comment


        • #5
          Laitappa Monsteri lisätietoja miltä firma / auto vaikutti ihan livenä. Ainakin nettisivun perusteella näyttäisi tarjontakin olevan erittäin hyvä kuntoista sekä hyvin varusteltua.

          Täytyypä laittaa omiinkin suosikkeihin tuo liike ja pitää tarjontaa silmällä.

          Comment


            #6
            Mahtihinta on veroperuste, jos se sieltä löytyy. Tullin eksakti arvausaparaatti.
            Oon kuullut että saksassa tuo mittarinruuvaus on aika yleistä. Jos kuvitellaan teorettinen tilanne, että tuosta olisi ruuvattu vaikka 150 pois niin löytyisiköhän jostain paikka joka voisi ne sinne palauttaa? Hmm.

            Comment


            • #7
              En oo menossa tuonne autoa katsomaan... Mulla on jo tuollainen A6 (4F) Avant pihassa siirtokilvillä :=)

              Ja tosiaan ei ne Tullin lopulliset arvot heitä mihinkään noista Mahdin antamista arvoista. Kannattaa muuten ottaa paperille talteen nuo Mahdin arvot jos sattuu Tulli jostain käsittämättömästä syystä muuttamaan arvoja...

              Comment


              • #8
                Alkuperäinen kirjoittaja ommiK Näytä viesti
                Jos siitä oikeasti on huolto jätetty tekemättä niin hiukan karsastaisin. Olisko liisariyhtiöltä vaan huoltokirja kateissa?

                Ei kait siinä muuten mitään ole mutta ne öljyt ei varmaan ole kolmen vuoden jälkeen ihan priimaa jolloin hirttää joku kallis paikka kiinni kun siihen öljyyn liuennut moska lähtee liikkeelle. Tämä siis siinä kaikkein epätodennäköisimmässä vaihtoehdossa joka kuitenkin sattuu kohdalle yhtä usein kuin lottovoitto.

                Hienot varusteet jne kyllä, mutta vertaisin ehkä vielä paria yksilöä ja toivoisin että tuo kaveri joka katsoo autoa on vähintään autoteknikko =)
                Kaveri soitti sinne ja kyseli autosta etukäteen. Autoa ei liikkeen mukaan ole huollettu. En tosin ole enää varma että auto olisi ollut liisari, auton huoltohan olisi heidän intressi? Auton on omistunut jonkun firman toimari ja ilmeisesti hänelle ei vaan ole tullut kilsoja..

                Olen nyt parisen viikkoa katsellut A6:sia mobile.de:stä ja Audin VTP-hakua käyttäen. Toi on kuitenkin selkeästi vähiten ajettu 2006-mallinen kärry.

                Comment


                • #9
                  Monster: Sori, katsoin väärän miehen aloittaneen topicin.

                  A3Tq: "Laitappa lisätietoja miltä firma / auto vaikutti ihan livenä. Ainakin nettisivun perusteella näyttäisi tarjontakin olevan erittäin hyvä kuntoista sekä hyvin varusteltua."

                  Comment


                  • #10
                    Alkuperäinen kirjoittaja M.V. Näytä viesti
                    Monster: Sori, katsoin väärän miehen aloittaneen topicin.

                    A3Tq: "Laitappa lisätietoja miltä firma / auto vaikutti ihan livenä. Ainakin nettisivun perusteella näyttäisi tarjontakin olevan erittäin hyvä kuntoista sekä hyvin varusteltua."
                    En ajatellut lähteä himasta mihinkään :) Eli dbCarin Hannu saa luultavasti hoitaa diilin ja rahdata auton Suomeen.

                    Tuosta Nord-Autosta sen verran että firma ei ole vakuuttanut toiminnallaan vielä. Hannu on soittanut sinne jo useampaan otteeseen: ekalla kerralla auto oli varattu (viikko sitten), toisella soittamalla auto oli vapaana, sitten seuraavana päivänä kerrottiin että auto on vielä varattu, huoh.. No eilen tämä varaus sitten umpeutui ja auto on nyt mulle varattuna :)

                    Comment


                    • #11
                      Joko autoa on käyty katsomassa lähempää? Oliko tietojen ja kuvien mukainen?

                      Comment


                      • #12
                        Ei ole vielä, valitettavasti.. Palaan asiaan kun saan infoa.

                        Comment


                        • #13
                          Oon kuullut että saksassa tuo mittarinruuvaus on aika yleistä. Jos kuvitellaan teorettinen tilanne, että tuosta olisi ruuvattu vaikka 150 pois niin löytyisiköhän jostain paikka joka voisi ne sinne palauttaa? Hmm.
                          Hieman ot, mutta samaa olen itsekin kuullut; niiltä jotka eivät pääsääntöisesti ole koskaan omistaneet yhtään jälkikäteen käytettynä Saksasta tuotua autoa. Yleensä se on aina ollut joku siskon miehen kaverin työkaveri joka tiesi asian 100%:lla varmuudella kertoa.

                          Itse kuusi eri-ikäistä "Saksan tuliaista" suht. vähillä kilometreillä omistaneena en ole yhdenkään kohdalla epäillyt mittarilukeman paikkansa pitävyyttä. Ja sikäli kun olisikin ruuvattu niin aivan sama, kaikki on toiminut pieniä tyyppivikoja lukuunottamatta täydellisesti ja säilyttäneet jälleenmyyntiarvonsa hyvin. Sen sijaan edellinen kulkine ole ns. "Suomi-auto" jossa 3kk:n omistukseni aikana paloi neljä kertaa vikavalo taulussa ja siitä johtuen vaihdoin myöskin kolme eri komponenttia autoon tuona aikana. Auto sinällään oli alle kolme vuotta vahna ja reilusti alle 100tkm ajettu, joten lieneekö sitten vain huonoa sattumaa.

                          Itse aiheeseen liittyen. Itse en luottaisi noihin metreihin enkä uskaltautuisi ostamaan ilman täydellistä huoltohistoriaa. Tuo 15tkm kuulostaa kolme vuotta vanhassa autossa utopistisen vähältä ja vaikka esim. penkkien nahka on siistissä kunnossa, niin silti omissa täysin vastaavissa penkeissä ei ole tuonkaan vertaa "venymiä" vaikka niillä on kulutettu arsea jo 115tkm:n verran. Siinä mielessä komppaan porkkista, että osa metreistä saattaa kyllä mittarista puuttua...

                          Sinuna katselisin vielä rauhassa mobilea tmv. ellei ole akuutti kiire saada kulkinetta alle. Kyllä niitä hyviä yksilöitä tuolla Saksan maalla vaan liikkuu aika mukavasti, kun jaksaa aktiivisesti katella.

                          Comment


                          • #14
                            En kyllä uskaltaisi ostaa autoa saksasta kun niissä saksalaisissa autoissa voi olla vaikka mitä vikoja :=)

                            http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/856

                            Comment


                            • #15
                              Itseäni mietityttää tällaisen auton myynti tulevaisuudessa. Vaikka kärry olisikin nyt ihan "ok" ja huolettomia kilometrejä edessä, niin meneehän se myyntiin ennen pitkää. Jos ostajaehdokas on yhtä skeptinen kun minä niin mukava siinä sitten on selittää että uutena Saksassa maksanut 60k euron autoa ei ole huollettu ensimmäisen 3 vuoden aikana kertaakaan..

                              Kaveri käy tsekkaamassa auton ensi viikon alussa ja samalla Audin Hannoverin merkkiliikkeessä majailevan A6:sen. TUo Hannoverin auto on ihan mukavan oloinen muuten mutta puulistat ja ratti ei oikein iske. Onkohan ratin vaihto airbageinen iso homma :)

                              Eiköhän joku sopiva auto tule vastaan pikku hiljaa. Hakusessa oli siis alunperin harmaa ilmajousitettu S-line "kaikilla" varusteilla mutta niitä on harvassa. Varsinkin vähän ajettuja.

                              Comment


                                #16
                                Kyllähän näitä vähänajettuja sattuu ja löytyy. Mulla on suvussa nyt karvalakkimallin S40 volvo vm. -98 ja mittarissa on 52tkm. Tätä on nyt joskus muistettu huoltaakin ts. öljyjä/nesteitä vaihdeltu, eipä ole vielä muuta isompaa näillä kilsoilla :-) Oli paapan viimeinen auto jota käytettiin kaupassa ja terveyskeskuksessa käynteihin... Tuonkaan kilometrejä ei tule ikinä kukaan uskomaan paikkaansa pitäviksi.

                                Comment


                                  #17
                                  Löytyy juu. Silloin kun ex-omaa urÄssää haeskelin keväällä 2003, tuli vastaan 1994-mallinen V8 Ässä, jolla oli ajettu 12900. Apumiehen penkillä ei ehkä oltu edes istuttu. Auto oli käytännössä uudenveroinen. Silloinen budjetti ei riittänyt varsinkaan kun ei osannut arvella mitä Tulli sille tällää extraa, mutta kyllä sitä useamman kerran tuli katteltua.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Ja kun OT:tä jatketaan, niin meiltä löytyisi -89 alta satkun ajettu 190 mersu. Ollut uudesta asti ja penkki on silti ihan puhki / rikki. Oma 220 tkm ajettu B7 on sisältä edelleen aivan kuin uusi. Toki tuossa tuo ikä "vähän" vaikuttaa.

                                    Harmi kun Robin et tuota Hannoverin autoa vielä 19. päivä ollut tänne maininnut. Olin nimittäin silloin lukemassa tätä topiccia hotellissa Hannoverissa. Hyvin olisin ehtinyt tuon auton käydä tsekkaamassa. Meinasin jopa lähteä aikani kuluksi ajelemaan tuon Nord Automobileen... :)

                                    Comment


                                    • #19
                                      Alkuperäinen kirjoittaja VilleK Näytä viesti

                                      Harmi kun Robin et tuota Hannoverin autoa vielä 19. päivä ollut tänne maininnut. Olin nimittäin silloin lukemassa tätä topiccia hotellissa Hannoverissa. Hyvin olisin ehtinyt tuon auton käydä tsekkaamassa. Meinasin jopa lähteä aikani kuluksi ajelemaan tuon Nord Automobileen... :)
                                      Kiitos ystävällisestä ajatuksesta :)

                                      Tuo Hannoverin auto jäi nyt tsekkaamatta yksinkertaisesti siitä syystä ettei tuon nelipuolaisen puuratin vaihto kolmipuolaiseen sporttirattiin olekaan ihan helppoa. Olen antanut ymmärtää että myös airbag pitäisi vaihtaa eri malliseen (kallista).

                                      Comment


                                      • #20
                                        Palatakseni alkuperäisessä viestissäni mainittuun 15tkm ajettuun Oldenburgin Nord-Automobilen A6:seen.

                                        Kaverin sairastumisen takia auton tsekkausta ei ehditty suorittaa.

                                        Nyt kun auton voisi periaatteessa käydä katsomassa niin mulla on ristiriitaiset fiilikset tähän liittyen. Kahdelta eri myyjältä kysyttäessä auton huolloista/huoltamattomuudesta ei ole saatu selkeätä vastausta. Liike ei ole tähän mennessä palvellut niin kun olisin nettisivujen perusteella toivonut.

                                        Nyt ei ole järkevää lähettää kaveria Berliinistä Oldenburgiin asti jos hommassa on näin paljon epäselvyyksiä. Jos ensi viikolla liike suostuisi faksaamaan rekisteriotteen, niin edelliselle omistajalla voisi pirauttaa. Sen jälkeen voisin harkita kannattaisiko autolle tehdä DEKRAn testi.

                                        Comment


                                        • #21
                                          Päivitystä tähän caseen:

                                          Sopiva auto löytyi lopuksi Luneburgin Havemannista. Kärry on 63tkm ajettu 08/2006 rekisteröity Avant S line ilmajousituksella. Sitä lähdin itse asiassa alunperin hakemaan joten tyytyväisiä ollaan :) dbCarin Hannu hoiti homman tyylikkäästi loppuun, eli haki vielä tarrakilvet Vuosaresta ja luovutti auton mulle jouluviikolla.

                                          Varusteista on helpointa mainita puuttuvat: autossa ei ole tv-viritintä (otetaan mahdollisesti työn alle), vetokoukkua, kääntövaloja eikä sähkösääteistä lämpörattia :) Hmm, eikä matkustajan muistipenkkiä.

                                          Kokemuksia tuonnista:

                                          Saksassa näkee "Gebrauchtwagen plus"-merkinnällä varustettuja Audeja, jotka ovat käyneet "110-pisteen" tsekkauksen. Kyseiset autot ovat yleensä hyväkuntoisia, nk. luotettavia yksilöitä. Mutta silti hyvämaineinen Mahag yritti myydä kolarikorjauttua autoa. Ja ko. auto oli vielä kalliinpuoleinen.

                                          Toinen juttu liittyy myös tuohon "Gebrauchtwagen plus"-leimaan. Yleensä liike antaa Saksan sisällä vuoden takuun. Eli he vakuuttavat auton ja vakuutusyhtiö korvaa. Kovin vähän mainostetaan että jotkut liikkeet antavat tuon takuun EU-laajuisena. 30k euron autoon vakuutus EU-laajuisena maksaa liikkeelle noin tonnin. Auto korjautetaan Suomessa omaan piikkiin ja sitten kuitit lähetetään vakuutusyhtiöön. Tai siis näin sen kuuluisi toimia.. edit: Jos autolla on ajettu yli 100tkm ja viedään takuuaikana huoltoon niin omistajalle tulee tietty prosentti kuluista maksettavaksi.

                                          Autoon tehtiin DEKRAn testi (samantyyppinen kun kotimainen Autotohtori) joka maksaa noin 100 euroa. Se antoi mielenrauhaa tuohon hommaan varsinkin kun itse en ollut paikalla vääntämässä kauppaa. Lisäksi mainitsemani Audin "Gebrauchtwagen Plus"-ohjelman mukaisesti auto oli huollettu ja varusteiden toimivuus tsekattu.
                                          Attached Files
                                          Viimeksi muokannut RobTq; 8.1.2010, 15:54.

                                          Comment


                                          • #22
                                            Onpas siistin näköinen pakettiauto. Ja kiitokset kokemusten jakamisesta, itsellä saattaa olla koiravankkureiden osto lähellä joten kaikki tieto otetaan vastaan..

                                            Onnittelut =)

                                            Comment


                                            • #23
                                              Hieno auto onneks paljon! Mulla on melkein samoilla varustuksilla ja kilometreillä, paitti kaarreajovalot, puhelin, vetokoukku löytyy, värinä daytonagrau perleffekt. En koe TV.tä hirveä isoksi puutteeksi, harmi tosin kun DVD.tä ei voi sillä naviasemalla katsoa. Ilmajousitusta tulee aina käytettyä Dynamic asennossa. Kyllä olen ollut todella tyytyväinen, mulla on muuten uusin MMI versio 5570 3cd.tä jos olet kiinnostunut päivittämään softaa. Sillä tulee esim 3D birdview naviin.
                                              Viimeksi muokannut wolf74; 8.1.2010, 18:47.

                                              Comment


                                              • #24
                                                Omat kokemukseni Oldenburgin Nord-Automobile:sta ovat melko positiiviset. Syksyllä etsiskelin otsikon mukaista laitetta ja sellaisen löysinkin tai oikeastaan 3 vaihtoehtoa joista kaksi olivat kyseisessä liikkeessä paikalla (kolmas tulossa) ja jotka varasin.
                                                Liike on näin tamperelaisena oivallisessa sijainnissa koska RyanAir lentää Pirkkalan kentältä Bremeniin josta n.60? taksimatka liikkeeseen. Matka-ajaksi muodostui alle kolme tuntia kotoa!!

                                                No, liikkeessä paljastui että toinen autoista olikin myyty (vaikkakin oli siellä vielä) jo viikko sitten. Ja toinen olikin manuaali. PRKL!!!
                                                Pihalla vetelin tupakkia ja pyörin hermostuksissani kunnes näin MUN autoni nurkan takana. Äkkiä sisälle kaverini luokse joka puhui paikallista murretta että löysin sen. Myyjä ilmoitti että sepäs onkin varattu jollekin paikalliselle pariskunnalle huomiseen. Eikun pihalle sauhuille.

                                                Sitten päätin olla automyyjän unelma ja ilmoitin kaverin kautta että maksan ylihinnan jos myyvät mulle. Aikansa neuvoteltuaan kaveri tuli ulos avaimien kanssa että mennään kokeileen. Autoon olin tyytyväinen joten kaupantekoon.
                                                Myyjä ymmärsi nopean kaupan päälle ja päätti myydä auton jopa pienen alennuksen kera. Sanoi ilmoittavansa varaajille että autossa todettu vikaa eivätkä voi sitä myydä. Paikalle tuli hänen kollegansa joka huomattuaan mikä on kaupan teon kohteena alkoi haukkua häntä korvat punaisena!

                                                Kävi ilmi että myyjä puhui aivan loistavaa englantia ja oli kuulemma myynyt tamperelaisille jo ainakin kolme autoa aikaisemmin. Illalla olikin jo (juovuksissa) laivassa matkalla takaisin. Eli melko nopea oli tuo keikka.

                                                Summasummarum: En täysin luottaisi varauksiin mutta muuten suosittelen liikettä; myyvät kunnollisia autoa, puhuvat englantia ja sijainti on mukavan matkan päässä.

                                                Lähellä btw sijaitsee paikallinen Audi Center jonka sijainnista jos olisin tiennyt, olisin tutkinut varaosa- ja lisävarustelistoja ja varannut enemmän aikaa siellä käyntiin. Voisi olla ideaa tutkiskella paikallista hintatasoa, tilata ja hakea sieltä osia. Keikka veisi päivän ja matkakulut eivät päätä huimaisi.

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Alkuperäinen kirjoittaja wolf74 Näytä viesti
                                                  Hieno auto onneks paljon! Mulla on melkein samoilla varustuksilla ja kilometreillä, paitti kaarreajovalot, puhelin, vetokoukku löytyy, värinä daytonagrau perleffekt. En koe TV.tä hirveä isoksi puutteeksi, harmi tosin kun DVD.tä ei voi sillä naviasemalla katsoa. Ilmajousitusta tulee aina käytettyä Dynamic asennossa. Kyllä olen ollut todella tyytyväinen, mulla on muuten uusin MMI versio 5570 3cd.tä jos olet kiinnostunut päivittämään softaa. Sillä tulee esim 3D birdview naviin.
                                                  Ahaa, täältä löytyi toinen nippelimaanikko :) Toi mun kärry on myös daytonaharmaa.

                                                  Olen käyttänyt jousitusta "comfort"-asennossa ja kyyti on ollut varsin mukavaa. Alusta itse asiassa laskettiin VAG-COMilla 15mm heti kättelyssä Königillä renkaiden vaihdon yhteydessä. Hommaan menee 10 minuuttia.

                                                  Taitaa olla että telkkari autossa kuulostaa paremmalta kun mitä se käytännössä on. Mutta kaikki turha on kivaa :)

                                                  Onko sulla Audin omat päivityslevyt vai oletko imuttanut ne netistä?

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Todellinen nippelimaanikko ...mulla on toi VCDS ja ajattelin pudottaa tuon 15mm renkaiden vaihdon yhteydessä keväällä. Katselinkin että ompas ilmajousitetuksi erikoisen tontissa toi sun auto, paljon König veloitti toimenpiteestä? Olen Sveitsistä ostanut nuo CD.t ja hyvin sain omani päivitettyä. Voitaisiin privapuolella jatkaa nippelitietojen vaihtoa?

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      Alkuperäinen kirjoittaja wolf74 Näytä viesti
                                                      Voitaisiin privapuolella jatkaa nippelitietojen vaihtoa?
                                                      Eieiei, nippelitieto kiinnostaa minuakin vaikkakin omassani ei tuota ilmajousitusta ole mutta muuten melkein kaikki.

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        Tällä osastolla ei noita tekniikkakysymyksiä oikein sallita, mut saahan sitä privaa kuka vaan lähettää. Voidaan sitten yhdessä pähkäillä, näitä hienoja autoja mitä meillä on ja niiden hienoja tekniikoita...:)

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          Alkuperäinen kirjoittaja wolf74 Näytä viesti
                                                          Tällä osastolla ei noita tekniikkakysymyksiä oikein sallita, mut saahan sitä privaa kuka vaan lähettää. Voidaan sitten yhdessä pähkäillä, näitä hienoja autoja mitä meillä on ja niiden hienoja tekniikoita...:)
                                                          Siirrytään sit sinne missä sallitaan. Privatkin käy mutta epäilen että täällä on muitakin.

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Alkuperäinen kirjoittaja wolf74 Näytä viesti
                                                            Tällä osastolla ei noita tekniikkakysymyksiä oikein sallita, mut saahan sitä privaa kuka vaan lähettää. Voidaan sitten yhdessä pähkäillä, näitä hienoja autoja mitä meillä on ja niiden hienoja tekniikoita...:)
                                                            [offtopic]
                                                            Kyllähän Esson baarissa on vuosikymmenet jauhettu skeidaa vaikka mistä :) Vakavasti, hilavitkuttimista keskusteleminen tässä säikeessä ei oikein sovi kun tarkoitus oli puhua auton tuonnista Saksasta.

                                                            Mielestäni parhaimmat keskustelut ja syvin tieto A6 4F:n MMI:stä ja muista heebeleistä on UltimateVW (surkea käyttöliittymä ilman kuvien liittämistä) ja Audiforum.us.

                                                            Täällä voisi kokeilla uutta säiettä tyyliin "A6 4F Infotainment" osiossa Tekniikka/Sisusta ja Sähköt?
                                                            [/offtopic]

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X