Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kuka toi maahan. LUG-143

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kuka toi maahan. LUG-143

Terve.

Hopeisen S4 avantin historia ois kadoksissa.
    Edellinen omistaja on tiedossa mutta oletan ettei kyseinen ole kuitenkaan sitä maahan tuonut.

Huoltokirjanmukaan on suomessa huollettu 2003/2004 (en muista kumpi).

Ois kivaa jos löytyis eka omistaja täältä niin vois kysellä autosta.

en tiedä, mutta eikös AKEn maksullinen hakupalvelu anna täydet omistajahistoriatiedot?

Comment

Antaa ja vielä mielestäni niin edullisesti (olikohan 15e/20e) että en juuri ainakaan itse jaksaisi muualta huhuilla. Omaan Audiini joskus 4 vuotta sitten tilailin.

Comment

N.3e on aken sivuilta historia tiedot. Joutuu maksamaan verkkopankin kautta.

Comment

Kiitti :) en tollasta tajunnutkaan.

helmut. pystytkö laittaan linkkä. löysin vaan puhelin numeron

Comment

Tässäpä se olisi.

Comment

Täydennettäköön että tuo 3,50e nettipalvelu antaa RAJOITETUT historiatiedot. Tilasin juuri testiksi tiedot käyttöautostani ja 2 ensimmäistä omistajaa olivat piilotettuja, 3. oli se jolta auton ostin ja 4. minä. Omistusajat kyllä sai kaikista omistajista, mutta se ei paljoa lämmitä jos haluaa nimenkin.

Comment

Juuri näin olet oikeassa. Mielestäni vielä viime kesänä sai 4 edellisen omistajantiedot,"voin olla väärässä"

Comment

Kiitos.

Selvis paljon. mu aukkoja jäi vieläkin :( . ei näyttänyt kaikki omistajia.

No pitää noillekkin mitkä löyty soitella ja kysellä huolloista.
                  Lähinnä just jakohihnasta. muuten täydellinen huoltokirja ei tuota jakoremminvaihtoa kertonut.

vaihtoväli vissii on se 120/5vuotta
                  nyt on mittaris 127tkm ja ikää se 10 vuotta.

Comment

Onkos tuo sama auto joka kulki perjantaina trailerin päällä jossain Pohjanmaalla etelän suuntaan, muistaisin hämärästi että oli sama rekisteritunnus.

Comment

Sami. mä se olin. sama vehje.

Comment

Working...
                      X