Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Uusi Moottori-lehti 9/09 ja S1

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Uusi Moottori-lehti 9/09 ja S1

    Uusimmassa Moottori-lehdessä on neljän sivun juttu Sport Quattro S1:stä jos jota kuta kiinnostaa lueskella.

    Minulla on tuo artikkeli skannattuna pdf:ksi 3,9Mt ja voin lähettää sen sähköpostilla jollekin, kuka saisi tuon upattua nettiin myös muiden klubilaisten killisteltäväksi.

  • #2
    Henk.koh. minusta juttu olisi kyllä voinut olla parempikin/laajempi...
    Mutta ei aina voi voittaa, ja kyllähän tuokin ajan kuluksi luki.

    Comment


      #3
      Samaa härveliä tuli hämmästeltyä Classic Motor Show'ssa Kerhon osastolla. On se vaan vaikuttava laite. Juttua tuosta saisi varmaan koko lehden verran.b

      Comment


        #4
        Mun mielestä se auto joka Moottori-lehdessä oli jutun kohteena, ei ole sama auto mikä oli meillä Lahden messuilla.

        Comment


          #5
          Kerpele! Totta puhut.
          Takaposken tarrat on eri järjestyksessä ja ovessa vika kuskin nimi. Messuilla ovessa luki Mikkola. Kun jutun kuvia katselee tarkemmin, siviilikilpisen auton rekkari on ruotsalainen. Itse jostain syystä kuvittelin noiden kuvien olevan Sipoon Premier Parkissa otettuja. Noita vehkeitä ei Suomessa varmaan kahta ole..

          Comment


          • #6
            Niille ketkä ovat artikkelia pdf:nä kysyneet: Lähtän sen kysyneille loppuviikosta kun pääsen taas sähköpostiini käsiksi.

            Comment

            Working...
            X