Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audin alkuperäiset varaosanumerot

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audin alkuperäiset varaosanumerot

    Terve,

    Onko olemassa jossain verkossa ohjelmaa, jolla voisi tutkia VAG konsernin, lähinnä audin varaosanumeroita ja räjäytyskuvia? Bmw:llä moinen löytyi ja samanlaista kaipailisin myös Audille.

    #2
    hakusanalla ETKA voi jotain löytyä.

    Comment


    • #3
      juu tuolla ETKA:lla löytyy ja jos jotain tiettyä osaa hakee niin kysymykset mikko välitalon alias okkimin suuntaan..tietoa löytyy.

      Comment


        #4
        Kannattaa kyllä käyttää tuota ETKAA, saa tiedon nopeammin. Minulle kun noita kysymyksiä satelee jo sen verran etten halua "ETKA-tukihenkilönä" olla, kaikilla kun on mahdollisuus katsoa ne itse.

        Jos jotain osaa hamuaa minun varastosta, niin sitten kyllä vastaan mielelläni. ;)

        Comment


          #5
          Pikkusen hämärä tuo viittaus okkimin suuntaan...

          http://www.vagcat.com löytyy yksi versio ellei uskalla/kehtaa tuhmia p2p-ohjelmia käyttää ;) Ja haulla saattaa löytyä lisää vinkkejä.

          Bemarin ohjelmasta puheen olleen täytyy pienen koekäytön perusteella olla tyytyväinen ETKAn helppokäyttöisyydestä. Em. vaikutti enskertalaiselle pikkusen sekavalta, kun jälkimmäisestä löysi jo heti alkuun kaikenlaista oheistietoa.

          Comment


          • #6
            Kiitokset näistä. ETKA sanaan kyllä olenkin törmännyt, mutta täytyy myöntää että luulin kyseessä olevan analoginen kuvasto, eli mallia kirja :) Eiköhän sitä tällä päästä eteenpäin.

            Comment

            Working...
            X