Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 1.8t quattro/S4 2.7 biturbo

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 1.8t quattro/S4 2.7 biturbo

    -Voisiko joku kertoa A4 ja S4 hyviä ja huonoja puolia ja kumpi kannattaisi hankkia?
    -Jos hankkii A4 niin onko helppo saada 200-250hv ja tarviiko vaihdella jarruja?
    -Jos olis tuomassa S4 saksasta niin paljon olis noin suurin piirtein verot?

  • #2
    Itse etsiskelin muutama kk sitten just S4:sta, S3:sta tai B6 1.8t quattroa. Kävin koeajamassa kaikki ja päädyin S4:een. Noista vaihtoehdoista osta suosiolla S4, niin ei jälkeenpäin ainakaan kaduta, että ei tullutkaan ostettua sitä.

    S4
    + kulkee ja kiihtyy
    + ulkonäkö
    + yleensä paremmin varusteltuja kuin A4:set

    - huollot, kuluttaa paljon, mutta on se sen arvoista

    A4
    + "järkivalinta"
    + kuluttaa vähemmän ja halvemmat huollot

    -Ei ole ÄssÄ.

    Comment


    • #3
      -luepas semmoinen ketju kuin "kaikki 2.7T S4:stä" tjsp
      -hae "1.8T virittäminen", 200hp saa helposti, 250hp vaatii jo enemmän panostusta.edit_ siis turbon,suuttimimien ja kytkimen vaihdon ainakin, eli ei mitään kovin pahaa hommaa.muutaman tonnin saa varata 250 heppaan.

      -ei se virittäminenkään laillista ole eli sen takia ei tarvi vaihtaa, jarrupäivitys oman ilon/turvallisuuden vuoksi on tietysti ihan fiksua.
      -katso tullin Mahti järjestelmästä verojen määrä

      eli vähän omaa aktiivisuutta, modet lukinnee kohta,varaudu siihen
      Viimeksi muokannut kontio; 18.12.2008, 13:49.

      Comment


        #4
        Verot on tohon S4 noin 5000e.

        Comment

        Working...
        X