Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Järkevin paikka vaihdattaa öljyt Helsinki?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Järkevin paikka vaihdattaa öljyt Helsinki?

    Moi tartteis long life öljyä 7,5 litraa, mikä on järkevin paikkaa vaihdattaa öljyt Helsingin seutu? A8 4,2 l bensa 2003 malliin.

  • #2
    Soita Metro-Auto Kallioon ja pyydä korjaamopäällikkö Salmea puhelimeen. Itse käyttänyt kasin siellä, moni ei näitä halua edes tehdä, kun ovat "niin kamalan vaikeita ja blaablaa"

    Viimeksi sain erittäin hyvän tarjouksen, muista mainita audiclubi, saattaa vaikuttaa hintaan yllättävästi ;)

    Comment


      #3
      Pohjois-Karjalan suunnalla olen tykännyt käydä Öljypisteellä koska siellä toimii öljynvaihto non-stoppina. Pitkään luulin ettei Helsingissä ole vastaavaa paikkaa mutta Alfa Romeon hankittuani löysin Malminkartanon Autohuollon. Siellä tehdään öljynvaihtoja "lennossa" ja vaikka Alfa Romeo on tiettävästi jo toisella omistajalla mun jälkeen (myin heinäkuussa 2008) niin olen tykännyt tuosta paikasta. Pieni miinus tulee siitä, että asiakkaan omia osia eivät käytä ja orggisöljynsuodattimia ei ole hyllyssä (tai ei ainakaan A2:een ollut). Sellaisen kuitenkin saa kun osaa aikaa varatessa pyytää.

      Pelkkä öljynvaihto ei liene niin avaruustiedettä etteikö voisi tuollaista "monimerkki-AD:ta" käyttää noinkin uuden auton kanssa.

      Comment


      • #4
        Pitäjänmäen audilla ei öljynvaihto paljoa maksanut kun sanoi että VAIN öljyn ja suodattimen vaihto. Meni odottaessa. Oliko se kaikkineen jotain 135,- sis. työ. öljy 7,5L ja soudatin (kysy hintaa soittamalla, tosin ne sanoi minulle kovemman hinnan puhelimessa kun loppusumma oli). Kaikki alkuperäistä. Sai samalla leiman huoltokirjaan ja ilmaisemisen nollauksen.

        Comment


        • #5
          Pennivasara: Oliko LL-öljyä vai "tavallista"? Mulla maksoi pelkät öljyt melkein 200€ ja suodattimen + vaihdon kanssa lähes 300€ Rajatorpan Shellin yhteydessä toimivassa Evacarissa.

          Heilave: Laitahan paikka ja hinta, jos löytyy jotain järkevää. Minusta 300€ pelkästä öljyn ja suodattimen vaihdosta tuntuu kalliilta. Mutta niinhän se köyhälle kaikki on kallista...

          Comment


          • #6
            Taitaa olla "tavalliset" olisiko ollut Helix tms. Ne on nytkin koneessa. Vien ne kuitenkin vaihtoon heti, kun merkkivalo syttyy (15tkm välein) eli nuo tavalliset kestää aivan varmasti koko vaihtovälin eli LL on tarpeetonta. Kone ei ehdi ajamalla hajota jos vaihtoväleistä pitää kiinni etkä aio omistaa autoa kun km-lukema on 2Miljkm. Öljyt on sen verran hyviä tänä päivänä ja paljon parempia kuin tuota konetta suunniteltiin (ABZ) eli ei kannata huolehtia. Äkkiseltään LL on markkinamiesten juttuja ja sekottaa vain vaihtoväli-ilmaisemisen. Tietty jos ilmaisemiset on LL väleille niin sitten...

            Comment


            • #7
              Tammiston(vantaa) autoviarol on hyvä. Öljyn vaihto: 30e öljyt + 8e työt :)

              Comment

              Working...
              X