Pitihän se pätkä vilkaista ja laatuviihdettä kuten aina... Sponssattiin lisäksi suomalaista peliteollisuutta Mark Wahlbergin avustuksella Max Payne leffan muodossa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Top Gearia kuvattiin Suomessa
Collapse
X
-
Oli muuten hemmetin hyvä jakso. Drinkki bloody awful vois olla aika killeri... saati se blenderi jolla kyseinen drinkki tehtiin :D. Kauden 4.jakso pitää huhujen mukaan sitten viimeinkin yhden testin, jota moni on varmaan kovasti odottanut. Stig koeajaa radalla Bugatin Veyronin. Hitto sen kiihtyvyys :D innolla odottaen.
Comment
-
Jasso, eipä se ole Arnoldinkaan englanti kehittynyt, vaikka asuu sentään Amerikassa, se on uskottavuuskysymys. Vain tankeroenglannilla voi olla nopea. :)
Hauska pätkä, ja positiivista Suomi-kuvaa. Ei tuollaista rahalla saa, Ollilan brändikomitea voi katsoa mallia...
Tosin eipä se todellisuus ole ihan tuota tasoa tuolla liikenteessä, kyllä harjoitus tekisi terää. Kaikki on tietysti suhteellista, ja kyllähän keskivertoa parempi brittikuski ja keskivertoa parempi suomalainen kuski eroavat toisistaan. Jälkimmäinen on ajanut autoa joskus luistossa kolaroimatta.
Comment
-
-
Tuo jokkiskisa taisi olla vaan erikseen kapt. hitaalle järjestetty lähtö. Ei samassa lähdössä aja koskaan nuoria naisten ja yleisten kanssa. Nuoret ja naiset saattavat ajaa samassa luokassa, samoin kuin naiset saavat osallistua yleiseen luokkaan.
Lisäksi autoista puuttuivat ainakin kilpailunumerot ja myyntihintakin vedettiin hatusta ("...say 1000 Euros").
Tiedä sitten jos oli rokkirallista kyse tms.
Tosin tuskin Jameksella oli tarvittavaa lisenssiä tahi tutkintoa joten siksikin oli varmaan erikseen järkätty tilaisuus, saattoi toki olla jonkin kisan yhteydessä.
Comment
-
www.eztv.it löytyy myös hyvin topgeareita ja vaikka mitä muita sarjoja. Ovat vielä aika hyvälaatuisiakin.
Comment
-
Mikko: tuo kisa oli tosiaankin ihan tätä varten järjestetty. Eihän Jamesilla ollut edes ajopukua päällä. Tuossa sarjassa esitettäviin "faktoihin" kannattaa muutenkin suhtautua varauksella (ei ne oikeasti juonut poron verta Häkkisen kanssa nuotiolla..), tuo kun on pelkkää viihdettä. Hyvää sellaista.
Comment
-
Mutta sitä täytyy aina vain ihmetellä, että kymmenien vuosien englanninkielisessä työympäristössä työskentelyn jälkeenkään Häkkisen englanti ei ole juurikaan parantunut.
Comment
-
Aivan, itse puhun melkeinpä päivittäin englantia puhelimessa/naamatusten silloinkin kun olen Suomessa. En ole ikinä kuullut kenenkään ulkomaalaisen haukkuvan edes sitä huonoimpaa englantia mitä on joku sönköttänyt. Sekä kaikille ei vaan toisen kielen ääntäminen oikeen tule ikinä onnistumaan, olen pohjoisamerikassa tavannut Suomalaisia ketkä ovat parhaimmillaan asunut sielä 20vuotta. Ääntämisessä vieläkin todella selkeä "Finglish".
Eräskin episodi meidän tehtaalla oli kun asentaja pyyteli anteeksi parilta ulkomaalaiselta että kun hän ei oikein puhu Englantia vaan minun pitää tulkata. No toinen näistä Jenkeistä on mun vanha tuttu ja monesti vieraillut meillä tehtaallakin, pyysi sitten tulkkia kysymään kuinka monta kieltä asentaja puhuu (tiesi että Suomalaiset osaavat usein monia kieliä), vastaus oli viittä... Ensikertalainen Jenkki pyöritteli päätä ja käski lopettamaan anteeksipyytelyn, hän kun ei puhu yhtäkään kieltä sen paremmin, keskustelu jatkui ilman tulkkaista Englanniksi.
Mikäs on oma reaktionne jos joku tulee teille Kiinassa puhumaan Suomea, haukutteko huonon ääntämisen ja sanavaraston, vai olette ihmeissään/ylpeitä/kannustavia ;)
Comment
-
OT. Jep, ero puhumisen ja PUHUMISEN välillä on joillekin suunnattoman suuri ongelma.
Ihan sama miten vierasta kieltä äännät jos sinua kuitenkin ymmärretään ilman fataaleja ongelmia. Itse saksan kadulla oppineena, luullaan näön puolesta hollanteriksi ja aksentin puolesta puolalaiseksi. Mulle ihan sama kun asiat hoituu toivotulla tavalla.
Comment
-
Kyllä siinä lienee vinha perä asian tilaan. On kuulunut tarinoita menneiltä ajoilta kannustavista kielen opettajista. "Älä edes yritä puhua vierasta kieltä, mikäli taitosi ei ole vähintään hyvällä tasolla" jne...
Kekeä haastateltiin joskus vuonna nappi. Kyseltiin miten hän saksallaan pärjää paikallisten toimeksiantajien kanssa koska kieli on tunnetusti liitepainotteisena varsin haastava. Johon Rosberg: "Nielen liitteet"
En ole kenenkään kuullut Kekeä moittivan huonosta germanian taidosta =/
Comment
-
Vieras
Palataan. Pistin maxit pois formuloiden myötä, näkeekös tuota Top Gearia muutoin kuin netistä? Ei muuten, mutta innostuin viime jakson The Stigistä, joka näkyy saaneen jo ainakin Facebookissa faniryhmän ja ties mitä muuta uskonnollista seurantaa. Mutta kuka on The Stig? Häkkinenkö..;-)?
Comment
-
Vieras
-
kiloWatti, tai jo aiemmin tässä threadissa oisit voinut kurkata www.finalgear.com, josta ovat alunperin nuo ripit lähtöisin (nykyisin 'scenestä').
Comment
-
Aika hauskaa menoa James May:lla jokamies-kisoissa; osoittaa, että suomalaiset on rattikansaa, kun Kapteeni Hidas ei oikein meinaa pysyä mukana.
Comment
-
http://elisa.net/uutiset/viihde/?id=34177
VAROITUS!! Sisältää The Stigin henkilöllisyyden jos joku ei halua tietää... :)
Comment
-
Comment