Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi A6 2.4 V6 4d quattro A osto mielessä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • audi A6 2.4 V6 4d quattro A osto mielessä

    moro. tuollainen 2003 vuoden 84000tkm ajettu laite olisi kiikarissa. olisin kysellyt auton "ongelmista" , josko olisi kellään tullut eteen, (tai tietoa). selasin jo foorumin listat, eikä siellä pahemmin ollut tuolle vuosimallille vikoja siunaantunut. auton rek. BAF-895..... onko ollut kenties klubilaisen "vanha" palvelija. yksityisviestitkin otetaan vastaan mielellään. koeajo sujui kyllä hyvin, kun auto oli ensin kengitetty buusterilla käyntiin??? akku sökö!? mitenkäs on muuten tuossa, onko sähköinen kaasupoljin?? sekooko, kun virrat loppu?

  • #2
    Kai tuosta koneesta ja automaatista löytyy juttua foorumilta kun jaksaa etsiä ja lukea.
    Itsellä oli tuollainen vajaaveto taloudessa 78tkm -> 143tkm, ei valittamista.

    Akku siitäkin loppui pidemmän seisomisen jälkeen parit kerrat, joten ei liene mitenkään epänormaalia.

    Sähkökaasu oli ja ei sekoa ainakaan akun vuoksi.

    Comment


    • #3
      no niin..tuli heitettyä 100 km koeajo. ainut homma, mikä vaivasi, oli tomaatin toiminta. Nimittäin siinä 60-65km/h alueella koneen kierrokset souti, aivan kuin laatikko olisi arponut vaihteita sisään. Auto lähti heti huoltoon. Todennäköinen syy, jota pelkäsin heti alusta, sähköinen kaasupoljin kalibroitava uusiksi, kun akku oli ollut hengetön. Vastaavanlainen kommentti tuli myös autotarvikkeen huollosta, kun myyjä pirautti ongelmasta sinne.
      Muuten on aikas peli ajettavaksi.

      Comment


      • #4
        ja lisää jatkoa.... myyjä ilmoitti, että turbiinilukko menee uusiksi. sillälaillä...noh, ajelin eilen joensuuhun hakemaan samanlaista audia. ihan passeli. laatikko pelasi niinkuin pitää jne. 300 kilometrin paluumatkan jälkeen saavuin kotia. Pistin tupakaksi ja sitten alkoikin v****uskäyrä nousemaan. helvetinmoinen kolina auton alustasta (auto oli tyhjäkäynnillä) Eipä tarvinnut arpoa vikaa...toisen katin hiluthan siellä rellesti. kello 10 lähtee joensuuhun laakkoselle puhelu....
        ymmärsivät yskän ja maanantaina jyväskylään laakkoselle tarkastaan, kumpi katti sökö, ja osien tiluuseen. Näin homman pitää toimia.
        Viimeksi muokannut kake1969q; 6.9.2008, 09:38.

        Comment


        • #5
          Euro vetoa vasemman puolesta :-D
          "nimim. kaksi vasenta kattia kahteen Audiin vaihtaneena"

          Comment


          • #6
            hallitus kävi aamusella asioilla, ja ihmetteli, että auto ikäänkuin nykisi. testilenkin jälkeen JULMA toteamus: täysin samat oireet, kuin tuossa koeajo-A6:ssa! kierrokset soutaa 1600-1800 rpm alueella.--> voiko ihmisellä todella käydä näin huono tuuri kahden auton. kohdalla? momenttilukko? tämä poiki uuden puhelun joensuun laakkoselle. jatketaan asiaa maanantaina...
            tuli illasta vielä tehtyä "syvädiagnoosi" vian etsintään. kylmänä ei oireita. heti motin lämmettyä alkoi kierrokset soutaa tuolla n.1800 alueella. käsivalintapuolella vaihteet 3-4-5 nyki kys. rpm-alueella??? eipä taida olla lootassa vika. liittynee tuohon rikkinäiseen kattiin kait.. lamda,MAF,tulpan johdot...
            nyt on jo niin paljon asiaa, että siirrän keskustelun moottorit voimansiirto-osioon
            Viimeksi muokannut kake1969q; 7.9.2008, 16:29.

            Comment

            Working...
            X