Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kytkinremontin tekijää etsimässä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kytkinremontin tekijää etsimässä

    Pitäs tohon profiilin A4:een tehdä kytkinremontti ja asiassa on yksi pieni mutka. Ajatus ois se, että autosta napattais orkkis kytkinpalikat/vauhtipyörä pois, lähetettäis vauhtipyörä malliks uutta vauhtipyörää varten, ja kun uus vauhtipyörä saapuu, tulis samalla uus asetelma ja levy ja kaikki laitettais autoon kiinni.
    Ongelmana on se, et ku autoa pitäs seisottaa paikallaan jonkin aikaa kunnes uudet hilut saapuu, ni kuka tahansa ei halua ottaa autoa nurkkiin seisomaan.

    Kaipa tuo merkkiliikkeessäkin onnistuis, mut niillä kun tahtoo olla varsin reilu tuntiliksa...

    Eli moisen toimen osaajaa/tekijää siis olen etsimässä, eikä haittaa yhtään vaikka tekijä olisi moisia juttuja ennenkin tehnyt ja sattuisi vaikka omistamaan myöskin VAG-comin. ;)
    Kauhean kauas en myöskään olisi innokas autoa viemään, eli mieluusti mahdollisimman läheltä Someroa, eli esim. Turku, Salo, Forssa, Helsinki yms.

  • #2
    Kysäise Suomusjärveltä, RAM-Auto Antti Röyhkiö, p. 0400-523366.
    Ainakin hänellä seisoo autoja pidempäänkin, mutta en tiedä miten sitten suhtautuu tuohon.

    Comment


    • #3
      Tekijä löydetty! Ja vielä omalta kylältä, which is nice. :)

      Comment


      • #4
        S4 Bit kytkinremontille tekijä?

        Kuka tietäsi hyvän paikan Biturbon kytkinremontille pääkaupunkiseudulla tai edes uudella maalla, jos jätetään merkkikorjaamot pois laskusta?

        Luulen, että homma tehtäisiin laatikon pudotuksella (tai no, jos joku haluaa ottaa yläkautta, mutta luulen, että muuta ei kuitenkaan tehtäisi, kuin kytkin), joten nosturiahan siinä tarvitaan tai monttua.

        Vikana kyseisessä kytkimessä (ei oma) on jokin sortin "jumi" kytkinmessä eli poljin ei meinaa painua ja jos vaan junttaa, niin työsylinteri sanoo poks. Vikaakin saa arvailla, mutta koska ei olla tekniikka puolella, niin tarkoitus ei ole paisuttaa sitä puolta. Avata se täytyy kuitenkin varmaan.

        Joten ehdottakaa pätevää laatikonpudotuspajaa tai tee-se-itse miestä, jolla olisi aikaakin moiseen.

        Comment

        Working...
        X