Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi TT ostamassa.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ok. Muija on keltaisesta kiinnostunut. Mietityttää vaan,.miksi sen hinta on selkeesti halvempi kuin muut. Kolariauto? Muijalle ei oo tärkeetä muuta kuin auton muoto, siis coupe ja keltainen väri kuulemma miellyttää silmää. Aikaisemmat on olleet mustia. Parit coupe Hyundait, Peugeot RCZ ja nykyinen GT86. Suorituskyvyllä ja tehoilla ei ole mitään merkitystä muijalle. Mulla vähän eri juttu. ?. No, Audin voi aina ohjelmoida. Se parantaisi tietysti tilannetta tehon suhteen. Miten mahtaa laatikko kestää suuremmat väännöt ja tehot?
    Mutta joo, ehkä ensi viikolla käydään Audi koeajamassa. Ehkei se mikään riskiostos ole. Toisaalta ei voi koskaan tietää mitä auton historiaan huoltokirjan ulkopuolella on tapahtunut. Nykyisessä Toyotassa ei kuuden vuoden aikana olen ollut mitään vikaa. Itse en näe syytä vaihtaa, vaikka Audi kaksi vuotta uudempi olisikin. Muijaa Audin kyllä kovin kiinnostaa.

    Comment


      GT86 jälkeen kulkupuolen ei pitäisi olla ongelma.

      Poikittaiskoneisten märkäkytkinvaihteistot ovat olleet kokolailla hyviä, kunhan ne on ajallaan huollettu. Kuivilla kytkimillä varustetuissa oli taannoin enemmänkin murheita, ainakin internetin mukaan. Enbole ihan satavarma, oliko 1.8T kummalla, epäilisin, että märkäkytkin. Laatikon malli selviää vaihteistokoodista, joka löytyy varustetarrasta kontin pohjalta, tai huoltokirjan kansilehdestä.


      Comment

      Working...
      X