Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

3.0 V6 quattro A4 ostamassa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Ehkä et sitten ysynyt riittävän selkeästi mitä todella haluat tietää taikka kuulla..

    Tehtaalta Suomeen ja esim. Italiaan menevät autot ovat laadultaan vastaavanlaiset. Eroavaisuuksia saattaa olla nimenomaan termostaatissa ja penkin lämmittimien puuttumisessa etelän autoista. Tipin öljyt tulee varmaan muutenkin jossain vaiheessa tarkistaa ja vaihtaa..sanoisin normaalia huoltamista.

    Se mikä etelän autoissa on usein riskinä, että ne ovat olleet peltikolareissa ja maalailtu..tai että on "pikkulommoja" täynnä. Toisaalta nämä piirteet esiintyvät myös ihan Suomi autoissa.

    Suosittelen että menet tutkimaan autoa paikan päällä..turhaan maalata piruja seinille autoa näkemättä..tulikohan vastaus kysymykseesi?

    Comment


    • #32
      Eroavaisuuksia saattaa olla nimenomaan termostaatissa
      Tipin öljyt tulee varmaan muutenkin jossain vaiheessa tarkistaa ja vaihtaa


      Nyt tuli kyllä vähän selkeemmin koska juuri tuo termari ja tipin öljyt oli se suurin huoli, kiitos siitä.

      Eli termari ainakin on vaihdettava jos meinaa näissä oloissa ajella ja täytyy kysellä kuinka tarkkaan se autoliike tietää auton historian että onko kolaroitu tai kolhittu ja kuinka pahasti, senkin luulisi selviävän huollon kuiteista?? Siis olettaen että kaikki työt tehty merkkiliikkeessä niin kuin kyseinen liike väittää.

      Comment


      • #33
        Itselläni 3.0 V6 tippi ollu nyt 2,5 vuotta ja kokonaisuudessaan hyvä auto ollu. Itel ja ainakin yhel kohtalotoverilla Lahdessa tullu välillä 150-160tkm yläkerta remontti kun vikaa on tullut kakkospytyn hydrauliseen venttiilinnostajaan/jiin.
        Tämä ei pelote, mutta kannattaa huomioida autoa ostaes.
        Hihnan vaihtoväli 120tkm. Suomessakin.
        Mottikoodil ASN löytyy pari juttuu forumilta.

        Comment


        • #34
          Mulla oli muutamia vuosia sitten A4 3.0 Cabriolet multitronic laatikolla jolla oli myyntihetkellä ajettu n. 130tkm ja täytyy todeta ettei ollut minkäänlaisia huolia moottorin taikka vaihteiston suhteen. Vaikuttivat todella vankoilta.

          Huollot tietenkin maksavat enemmän kuin esim. 1.8T:ssa ja ASN moottori on jakohihnalla..eli kannattaa huoltokirjasta tarkistaa, että on vaihdettu silloin kuin piti. Jos on hihnan vaihto lähellä, niin reiluun kuluun (1000-1500e) kannattaa varautua

          Comment


          • #35
            Joo mä luin noista kun venttiilinnostajat menny ja samalla nokat sun muuta, kallis remppa oli tullut.. Autolla on ajettu 130tkm ja hihna onneks vaihdettu ja toivottavasti kaikki muutkin romppeet samalla. Sanoivat vaan että jakopäänremppa tehty.

            En tiedä onko paikka kiinni viikonloppuisin mutta eivät ole vastanneet s-posteihin tänään lauantaina, siksi kyselen samalla täältä vähän kyseisestä autosta.
            Viimeksi muokannut Sammo; 23.1.2010, 19:23. Perustelu: korjattu tekstiä

            Comment


            • #36
              Mulla oli muutamia vuosia sitten A4 3.0 Cabriolet multitronic laatikolla jolla oli myyntihetkellä ajettu n. 130tkm ja täytyy todeta ettei ollut minkäänlaisia huolia moottorin taikka vaihteiston suhteen. Vaikuttivat todella vankoilta.
              Robertin auto löytyy nykyään kaverin tallista. Hyvin palvellut edelleen ja ongelmitta.

              Comment

              Working...
              X