Ihan off topic: pitääkö ohjastaa asentajaa, josta laskutetaan 'bout 100 e/tunti, tuolla tavalla?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia Audi A8 6.0 W12?
Collapse
X
-
Address 03: ABS BrakesAlkuperäinen kirjoittaja amalin Näytä viestiarvauksena: ABS puolelta luultavasti löytyy koodi, että missing torgue information from ECU.
Eli seosongelmien takia ESP ei saa vääntötietoa, mutta kannattaa ne ABS-kooditkin lukea ja nollata, jos siellä on jotain muuta.
1 Fault Found:
01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30
000 - - - Intermittent
Ei muuta tullut!
Comment
-
Itsellänihän kävi niin että moottorin öljytasoanturi (se, mikä on siellä öljypohjassa joka on hyvin pitkälti moottorissa), ei ole moottorin osa (sic!) koska se ei tule moottoripaketin mukana kun vaihtokoneita tilataan. Siksi se ei myöskään ollut takuunalainen osa. Kuulemma pakoputkikaan ei ole moottorin osa, kun se haitariliitos oli murtunut.
Comment
-
Onkohan nuo verot vielä samaa luokkaa? Nettiautossa oli juuri yksi W12 myynnissä, 185 tkm ajettu -06 mallinen, hintaa 40t€. Harmi kun ei tullut otettua tuota ilmoitusta talteen.Alkuperäinen kirjoittaja Allekirjoittanut Näytä viestiTullin julkaisemassa helmikuun veropäätösluettelossa komeilee 2005-mallinen A8 W12 Lang, autoveroilmoituksen jättöhetkellä ajettu 153tkm.
Autoveroa koitui maksettavaksi karvan vajaat 26000?.
Jos on, niin tuntuu kyllä aivan järkyttävältä koska autoja saa alle parinkympin saksasta.
Comment
-
Syyskuussa kun tullasin tuon 2007 mallisen,mutta 08/2006 käyttöönotetun A8 3.0 TDI:n ni tulli raapasi siihen veroa 14100e.sain niistä pois 13500 muuttoajoneuvona,mutta voisin kuvitella että W12/V8 diesel liikkuu samoissa sfääreissä noissa päästöissä.olisin ostanut samanikäisen V8-dieselin,mut tulli tarjoo siihen heti n.19000e veroa.kilometrit ei vaikuta mitään ellei ala kolmosella.
Comment

Comment