Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 allroad vai A4 quattro?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 allroad vai A4 quattro?

    Oon nelikkoaudia ostamassa ja mietin nyt A4 alroadin ja A4 farmari quattron välillä. Allroad olis maavaraltaan mukavampi kun taas normaali A4 ois hienompi. Mielipiteitä?

    #2
    Taitaa olla juurikin mielipidekysymys. Osta se mikä tuntuu itselle parhaalta. Allroad on kiva kun sen saa matalaksi ja korkeaksi napista painamalla.

    Comment


      #3
      Oliko uudemmat A4 allut jo pusseilla?

      Comment


      • #4
        Onhan kummassakin samat nelikkosysteemit? Kaiken jären mukkaaha pitäs olla.

        Comment


          #5
          Eikai a4 alluja oo saanu pusseilla ollenkaa? Korjatkaa jos oon väärässä. Aiheeseen, oman maun ja käyttötarkoituksen perusteellaha näiden väliltä valitaan.
          Viimeksi muokannut any1; 22.9.2019, 18:51.

          Comment


            #6
            Jollekin hyvä kompromissi voisi olla A4 Allroad korinvärisillä kaarilla.

            Comment


            • #7
              Jos ajoreittiin kuuluu mökkiteitä, muita huonompikuntoisia hiekkapätkiä tai syviä lumipolanteita, niin sitten ehdottomasti allu. Ei hakkaa kivet kylkiin, kun on muovipokkaukset ja syvemmässäkin lumessa menee heittämällä.
              Ja ei ole A4 allua saanut ilmajousilla, toki moni ainakin rapakon takana on pussit laittanut.

              Comment


                #8
                Höh, oletin että toki aanelosessakin on pussit, kun heti ekassa A6 allussakin on. No, taas tuli todistettua että luulo ei ole tiedon väärti.

                Comment


                  #9
                  Juu, minäkin olin hommaamassa A4 Allroadia, kunnes selvisi, ettei niissä ole ilmajousitusta. Kutosallu piti sitten laittaa, kun korkeussäädettävä ilmajousitus oli pakollisten varusteiden listalla.

                  Comment

                  Working...
                  X