Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

pitäisiköhän ruveta jo huolestumaan kun tavara ei ole tullut

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• pitäisiköhän ruveta jo huolestumaan kun tavara ei ole tullut

Eli täälläkin ilmoitellut vielä nimeltä mainitsematon kaveri ei nyt sitten jostain syystä ole saanut lähetettyä minulle verrattain halpaa osaa (15?) vaikka olen kyllä muistuttanut muutaman kerran ja ko. tuotteen maksanutkin.
    maksusta rupeaa olemaan neljättä viikkoa ja kipuraja on ylittynyt .
    Voiko jollain olla noin vähästä kiinni elämä?

Pari vuotta sitten myin moottoripyörän eräälle orimattilasta kotoisin olevalle henkilölle ja myyntihetkellä pyörästä puuttui eräs osa. Tietty lupasin lähettää osan perässä kaupan päälle mutta muistaakseeni sitten taisi ilmetä ongelmia. Tuli ensinäkin väärä osa maahantuojalta ja sit oli aina niin kiire ettei kerinny yksinkertaisesti hoitamaan sitä asiaa nopeasti loppuun. Uusi omistaja tais saada sen osan sit viimein noin 5 viikon jälkeen kun sain asiat hoidettua. Tietty soitti perään välillä ja oltiin yleensä ajan tasalla.

Ihmetyttää kyllä et jos herra x omaa nyt tuon halvan osan kotonaan niin mikäs ongelma siinä on mennä sinne postille ja pistää paketti perille. Itselläni oli aikamoinen häslinki sen osan kanssa että oli sentään syy miksi toimitus kesti 5 viikkoa mutta sitä tosiaan en ymmärrä että menee 4 viikkoa eikä voi viedä tuotetta joka on hyllyssä postiin.
    Ootko ollu lähiaikoina yhteydessä myyjään? Mikä se syy on että viipyy?
    Viimeksi muokannut Escalator; 3.12.2007, 21:35.

Comment

Mullakin on muutaman kerran tullut asiakkaalle Ameriikoista paketissa vähän vääränlainen golfmailan varsi tms joko omasta tai Jenkkilän sähläyksestä johtuen, viimeksi omasta kun kyseessä oli määrämittainen varsi ja unohdin pistää mihin mailaan se tulee, no tuli tietysti väärä.Ihme etteivät kysyneet.Noh, kuitenkin, omaan piikkin on vähän kallista tilailla Jenkeistä yhtä vartta, joten olen yleensä koittanut tuttujen kautta moista haalia.Joskus on kuukausi tai parikin mennyt,mutta aina olen saanut hoidettua palikan asiakkaalle.Kerran olen varmaan suosiolla rahat palauttanut, mutta se ei yleensä ole pointtina, koska jossain $30 mailanvarressa ei rahasta ole kysymys vaan asiakaspalvelusta.

Yleensä eniten harmia (ainakin itselleni kun jotain hankin) aiheuttaa se, että toimitus on reilusti myöhässä eikä maileihin tai soittoihin vastata.
      Myöhässä oleminen ei ole ongelma, asennevamma asiakaspalveluun on.

Vogtlandin jousisetti oli kuukauden Saksa-Tampere välillä, mutta mailehin vastattiin nopeasti enkä jaksanut ressata. Syy pitkään toimitukseen tais olla se, että myivät tehtaan varastosta eivätkä omastaan hyllystään.

Comment

Itse odotin viime vuonna akku-muistikortti-säläpakettia ebay.de:n "SofortKaufen"-kauppiaalta kuutisen viikkoa. Arvasin viiveen syyksi saman mikä tuolla Kivelän jousisetillä, minkä kauppias sitten vahvistikin. Kun ei ollut itselläkään varsinaisesti kiirettä, niin eihän siinä muuta kuin odotteli rauhassa. Myyjä toki heitti pari "väliaikatietoa".

Comment

Pitäisikin kerätä dokumentit ja lähteä poliisiasemalle tekemään ilmoitusta. Eräällä saksalaisella vannekauppiaalla oli ihan ebayssa ok palautesaldo, mutta niin vain jäi satsi tulematta, kolme kuukautta kohta maksusta. Kauppiaskin on juuri poistunut ebayn listoilta. Kovasti pahoittelivat ylläpidossa tapahtunutta ja kehottivat tekemään rikosilmoituksen.

Comment

etuveto100 nimimerkki siis kyseessä tässä kaupassa.
            Laitan nyt sitten tänne tämänkin niin ei tarvitse kenenkään enää tehdä kauppoja ko. henkilön kanssa.

Comment

http://www.audiclub.fi/phpBB2/member...etinfo&u=13768

Comment

Kauppias ei ole näemmä käynyt forumilla ainakaan kirjautuneena kuukauteen.

Comment

En tiedä, ihme jätkä.
                  Ei siis voi ymmärtää motiiveja 15? huijaukselle?
                  En edes kirjoita tänne mitä mietin :) Järkevänä pyyhin pois.

Comment

Kannattaa aina myös muistaa se, että jotain on voinut sattuakin. Viimeksi Saksasta rojua tilatessani myyjällä vähän kesti ja lopulta vastaus kahteen postiinkin tuli: kaveri oli ollut viikon sairaalassa ja sen vuoksi homma oli viivästynyt hieman.

Comment

Working...
                    X