Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt se Audi lähti, yhyy...

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Nyt se Audi lähti, yhyy...

Nyt vanha ratsu on lähtenyt ja pihassa uusi kinky japski tilalla (pikku sussu)... aivan niin... A4 1.8T MTM -01 oli mulla hiukan yli vuoden, korjauksiin ja huoltoihin meni tuona aikana noin 2500? jos riittääkään. No ei mua tuo niinkään pistänyt vaihtamaan vaan muutto kapitaalin ytimeen ja kilometrien väheneminen (oon paska parkkeeraaja). On se vaan järkytys kun tehot on alle puolet ja vääntö kolmannes aikaisemmasta... Täytyy opetella tuo rampeilta tulo uudestaan.
    Nyt viettelen rinkelin muistotilaisuutta uuden Ozzyn levyn ja Hennessyn parissa ja jotenkin tuntuu et kyl se tästä...

Otamme osaa suruunne ;)

Comment

Autojahan ne kaikki vaan on; Tuommoinen Swift on ihan järkivalinta kulkineeksi noissa olosuhteissa.

Comment

Laitahan Suzuki pois ja osta Tunturi-polkupyörä. Kulkineena keskustassa vähintään yhtä nopea kuin auto, ei juoksevia kuluja, joten tarvittaessa voi vuokrata säästyneellä rahalla Ajopelin. Tämä ekologinen liikkumisvaihtoehto on saamassa jalansijaa nyt kesän tullessa myös muiden Audistien keskuudessa, vai mitä webmaster?

Comment

Lainataas topiccia.

Niin se lähti multakin toinen Audi tänään pois. Eli typ85 90q löysi uuden kodin harrastajan luota. Toivotaan, että uudella omistajalla on enemmän virtaa kuin mulla, laittaa auto tiptop kuntoon.
          Aihio ainakin on loistava.

Comment

Autojahan ne kaikki vaan on; Tuommoinen Swift on ihan järkivalinta kulkineeksi noissa olosuhteissa.
            Nyt taisit puhua sivu suun, mutta ihan hyvin lohdutettu.
            Ja lisätään se ;)
            Laitetaan vielä laskuri käymään tästä Tepolle.

Comment

Nyt taisit puhua sivu suun, mutta ihan hyvin lohdutettu.
              Ja lisätään se ;)
              Ei tuo ole niin vakavaa, ainahan Teppo voi tulla takaisin ensitalven liukkaiden alettua :)

Comment

Otamme osaa perheenjäsen poismuuttoon.

Tarjoilia!!
                Vielä yhdet ja katsotaan sitä ruokalistaa sitten myöhemmin...

Comment

Tämä ekologinen liikkumisvaihtoehto on saamassa jalansijaa nyt kesän tullessa myös muiden Audistien keskuudessa, vai mitä webmaster?
                  Mä olen kyllä ajanut fillarilla jo maaliskuusta asti :D Muuten totta!

Comment

Fillari rules

Kyllä mä fillaria käytän kun ytimessä liikun mutta duunimatka Espooseen täytyy tehdä kärryllä. Fillarilla liikkuminen keskustassa on tehty yllättävän helpoksi.

Comment

Working...
                    X