Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Löytyykö Jyvässeudulta asiantuntevaa korjaamoa Audille?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Mitä noita nyt ite käyttänyt, niin TH-huoltoa ja AD-korjaamoa seppälän prisman vastapäätä. AD:lta on muistaakseni mahdollisuus saada auto vuokralle rempan ajaksi jos en ihan väärin muista.

    Comment


    • #32
      Mulla oli audi laitossa muutaa viikko sit jkl autotarvikkeella ja en taida enää koskaan viedä sinne.. sinne kun koitti soittaa nii koskaa ei ole paikalla henkilö jota koitti tavoittaa tai muuten vaan ei vastannu puhelimee ja on kyllä kalliskin !

      vähä offtopic mutta minkäkän kokoinen kuuskulma avain on jolla jarrusatulan saa auki b5 a4 audi vm 95.?

      Comment


      • #33
        Mika Orbinskilta saa laina-auton hyvin edukkaasti ja muutenkin hyvä palvelu. Onnistuu motorsport-tyyliset hommatkin ;)

        www.mikaorbinski.fi

        Comment


        • #34
          Audiin pitäis etupyörän laakeri saada vaihettua.. mikä olisi jyväskylässä edullinen ja hyvä paikka se vaihdattaa?

          Comment


            #35
            Vieläköhän mahtaa olla ketjussa mainitut AD-huolto Mikan Asentamo ja TH-Huolto ne paikat, joihin autonsa kannattaa viedä? Nokkahihnanvaihto voisi olla ajankohtainen ihan mielenrauhan säilyttämiseksi.

            Hieman liittyen, olisikos kenelläkään Jyväskylässä VCDS ja hieman aikaa vilkaista, mitä auto kertoo, jos kertoo mitään.

            Comment


            • #36
              vcds löytyy, laita vaikka yv:tä jos koodeja lueskellaan...

              Comment


              • #37
                TH-huollossa asioin viimeksi heinä- vai elokuussako se oli. Sen jälkeen loppui motivaatio Audin suhteen. Paja toimi ainakin silloin vielä hyvin.

                Comment


                • #38
                  TH Huolto, hyvää palvelua kohtuu hinnalla olen saanut. Omat osat kelpaa ja hommaa kyllä laatuosat, jossei jaksa itse etsiä. Jakopääosat pääsääntöisesti Ruvillen osia. Jonoa voi olla, sen verran riittää miehellä töitä.

                  Comment


                  • #39
                    Löytyykö asiansa osaavia ei-kaupallisia pajoja JKL:n suunnalta pikkuremppoihin?

                    Jos löytyy niin yv:llä voi ottaa yhteyttä.

                    Comment


                    • #40
                      Oma Audi on käynyt Pirkkasella ja Vagiservicellä. Palvelun ja työnlaatuun olen ollut tyytyväinen.

                      https://autohuoltopirkkanen.fi/

                      Comment

                      Working...
                      X