Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

urs4 - kellään tietoa tästä vehkeestä?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• urs4 - kellään tietoa tästä vehkeestä?

Elikkäs selailin tuossa netissä ja vastaan tuli tämmöinen sankari. Alkaako auto olemaan jo tiensä päässä tai uskaltaako tuon verran ajettuihin urs4:iin koskea ollenkaan, jos itse ei ole kuin aloitteleva tee-se-itse-mies?

Tuossa searchilla kattelin ja tässä topicissa oli joku (posti #10) käynyt Nokialla ajeleen myös urs4 (viime vuoden puolella tosin), ei varmaan ole sama peli kuitenkaan?

Ähh. Tulipa sekavanlainen postaus, pahoittelen.

Ei ole sama auto minkä löysit aiemmista keskusteluista, se auto oli sedani ja on omistuksessani. =)

Comment

Oli se sitte ajettu yli tai alle 300tkm ni rahaa tulee palamaan myös oston jälkeen se on saletti.

Comment

Ei mahda "täysin alkuperäisessä" olla tuollaisia vanteita. En myöskään usko että on xenoneita. Kesärenkaitten osto on ilmeisesti uudella omistajalla edessä. Ajokilometrit pitänevät paikkansa. Tuo voi olla ihan asiallinen värkki, mutta ennen ostopäätöstä on paljon tarkistettavia asioita.

Comment

Jeees.. Samakai se sitten polttaa siinä ostohetkellä se raha ja saada ehkä vähän vähemmän ajetun sitten.

Comment

Ei sillä ole juuri mitään merkitystä tuonikäisessä, onko km -määrä 150t vai 300t. Autolla on jo sen verran ikää, että tietyt muovi- ja kumiosat on aika haurastuttanut, jos ei ole vaihdettu. Luonnollisesti huolto ja yleinen huolenpito ratkaisee hyvin paljon.
            Jos olen ko. automallia (taas) hankkimassa, en kyllä tuota yksilöä jättäisi katsomatta.

Comment

Äkkiseltään huomasin heti vakavan puutteen!!
              Moottorista puuttuu 3 sylinteriä.

Comment

Working...
              X