Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Pohjamaali/pintarappaus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Pohjamaali/pintarappaus

Saakohan tosta otsikosta mitään selkoa :D

jokatapauksessa, poliisikin tuossa taannoin kyseli että mites toi kilpien näkyminen. Kysymyksessä siis noin 1cm paksuinen rappaus...

Hetken aikaa sai paineella päästää että kuori murtui ja alkoi lohkeilemaan.
    Niin ja missä kunnossa se tie on millä tämä on saatu aikaan ->> KEHNOSSA!!

Tuo C4:n perä on kyllä aina ihan kurassa vaikka kuinka olisi kuiva ilma ja puhdas tie. Taitaa muodostaa aika paljon pyörteitä sinne taakse, koska tuossa lötkössä ei vastaavaa ongelmaa ole.

Comment

Taitaa olla sukuvika, itsellä B5:ssä ihan sama homma.
      Tosin mulla on lippa mutta olen seurannut muitakin ja se on ihan sama onko lippa vai ei.

Eilen nauratti kun ajoin kaupungilla katupölyssä. Sitä liimaantui takalasiin kiinni ja kun pysähtyi, se varisi pois. Eli melkoinen imu on.

Comment

IV Golfissa on myös samaa vikaa. Ajossa pöly jää takaikkunaan, mutta pysähtyessä varisee alas. Tiedä sitten auttaisiko lippa mitään. Lötkössä puolestaan lippa tuntuu lisäävän perän likaantumista tuntuvasti.

Comment

Kaverilla on nelos Golffissa plexi-lippa. Melko ruma, mutta sentään toimiva!

Comment

Osa virtauksesta nousee takahelman alta, etenkin jos ei ole helmoja muokattu. Spoilerin tulisi ohjata ilmavirtaa alas lasia, sekä nostaa lipan takana virtaus vielä ylös.

Muutaman ammattilaisen tekemän kuidusta olen nähnyt, jotka oikeasti toimivat. Valitettavan usein se on halppis lasikuitu möhkö, jolla vain lintulaudan virka.

Comment

Working...
            X