Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ehdotuksia 50-vuotislahjaksi miehelle?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ehdotuksia 50-vuotislahjaksi miehelle?

[LEFT]Näinhän se on, ettei oma mielikuvitus riitä tässä(kään) tapauksessa. Eli nyt olis kiva saada ideoita arvon raadilta..

Mitä siis 50-vuotislahjaksi toimitusjohtajalle, joka tykkää kalastaa, omistaa Audin ja unelmoi prätkästä? Mielellään humoristisia ja "totisia" ehdotuksia kuunnellaan.

Ensi vuotta ajatellen voi heittää ideoita mitä ostaa 50v. naiselle?
    [/LEFT]

Itse olen sen verran juniori että en ole ehkä paras neuvomaan, mutta ehdotan esimerkiksi varusteita moottoripyörään :) Jos on lähituttu voisit järkätä esim. "avustusta" pyörän hankintaan.

Itse ainakin pitäisin parhaana 50-vuotis pakettina Possua... Taitaa olla vaan Beverly Hills osastoa :)

Comment

Joku leatherman tai muu laadukas vempain. Tarvii sekä kalojen että Audin kanssa;)

Comment

Perhovapa ]:I

Comment

Jos moottoripyörä on haaveissa, niin kypärästä on hyvä aloittaa :)

Comment

Pullo esmes Hennessyn XO:ta. Sitä kelpaa siemailla kalareissuilla ja miksei muutenkin.

Kalastuspuolelta löytyisi vaikka minkälaista vehjettä ja vekotinta puolen vuosisadan juhlistamiseen, mutta pitäisi vaan tietää vähän tarkemmin, minkälaista kalastusta kyseinen henkilö harrastaa. Joku Rosellin puukko signeerattuna lahjan saajan nimellä voisi olla aika kiva juttu, joka kelpaa kalastajalle kuin kalastajalle.

Comment

Arvokas ja arvostettu lahja olisi esim. Omega seamaster tai speedmaster rannekello. Itse ainakin olisin erittäin tyytyväinen em. kelloon. Isompi poppoo ostamaan lahjaa niin ei tule kalliiksi.
              Viimeksi muokannut leecher; 18.3.2007, 21:22.

Comment

50 vee ei ole nykyään ikä eikä mikään, tuskin kannattaa edes juhlia. Joskus 50 - 60-luvulla Suomessa viidenkymmenen vuoden ikää pidettiin saavutuksena ja olihan se usein sitä miesten kuollessa ennen kuin ennättivät edes täyttää 50.

Olen täyttänyt 50 ja vältin juhlintaa sekä hötkyilyä. Kannatan paalupaikka 80veen juhlintaa, sillä se on kunnioitettava ikä, jos sinne pääsee nuorekkailla harrastuksilla kuten neljällä pyörällä 0-100km/h 2,9sec...jne

Comment

Sopiva MP- ajoasu "voi vaihtaa oikean kokoiseksi, sovittu myyjän kanssa"?

Comment

Working...
                  X