Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B6 ja RS4 B7

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S4 B6 ja RS4 B7

    Tervehdys. Ilmeisesti Suomessakin on jo jonkin verran kyseisten mallien omistajia taikka käyttäjiä.
    Mahtaako olla foorumissa kenelläkään kokemuksia millaiset kyseiset vempaimet ovat ns normaaliajossa eli pääseekö tankillisella sekalaisessa ajossa esim 500km vai meneekö 98:a niin että viisari vajoaa silmissä?
    Sekä alustan toimivuus talvella, edellisessä A3 3.2 DSG oli sellainen että tuntui hiukan liian kovalta talvella sekä koneen lämpeäminen normaali käyttölämpötilaan kesti uskomattoman pitkään. Olihan siinä järkyttävän kokoinen jäähdytinkin että ehkä siinäkin syy.
    Päiväuniin on vain tullut ajatuksia kun noita S4 B6 on aika hyvin kaupan käytettynä niin pitäisikö käydä kokeilemassa....

  • #2
    Audin kaikki FSI koneet lämpenee aikalailla hitaasti. Ei johtune jäähdyttimestä.

    Comment


    • #3
      Ei VR-lohkoinen 3.2 ole FSI.

      Niin joo, Passat taitaa tehdä tässä poikkeuksen.
      Viimeksi muokannut panu; 14.3.2007, 22:26.

      Comment


      • #4
        eikös ne kaikki 3.2set oo vr lohkosia olleet vuodesta 2001 etenepäin?

        Comment


        • #5
          Audin pitkittäiskutoset on edelleen leveitä. Volkkari on kyllä pistänyt VR:ää niinkin päin.

          Comment


          • #6
            Missä volkkarissa on VR-kone pitkittäin?

            Comment


            • #7
              Touaregissa ainakin. Phaeton taitaa olla normaali V6?

              Comment


              • #8
                normaaliajossa eli pääseekö tankillisella sekalaisessa ajossa esim 500km vai meneekö 98:a niin että viisari vajoaa silmissä?

                Maantiellä bensaa menee 11-13 litraa riippuen kaasujalasta, mm. eilen Hämeenlinnasta Helsinkiin talvirenkailla ja vakionopeussäätimellä 120 km/h keskikulutus oli 10.9 litraa (manuaali ja varmari). Sekalaisessa ajossa menee normaalisti 13-14 litraa ja kyllähän siellä tankissa melkoinen kierre käy, jos oikein alkaa polkemaan. Ajotietokone lupaa yleensä 490-510 km, kun olen täyttänyt tankin.

                Sekä alustan toimivuus talvella, edellisessä A3 3.2 DSG oli sellainen että tuntui hiukan liian kovalta talvella sekä koneen lämpeäminen normaali käyttölämpötilaan kesti uskomattoman pitkään.

                Alusta on kova, kesällä ja talvella verrattuna edelliseen ajokkiini (A4 1.8T B6) ja vaimon Kolffiin. Säteilyllä tunnin - puolitoista lämmitetty kone lämpeni pakkasjaksolla -20 asteen huuruissa normaalilämpöihin n. 10km yhtenäisen maantieajon jälkeen.

                Comment

                Working...
                X