Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Metallisorvaaja hakusessa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Metallisorvaaja hakusessa

Pystyisikö joku foorumin lukijoista auttamaan. Tarvitisin 2-3 kpl alumiinirenkaita, joiden ulkohalkaisija n. 145mm, sisähalkaisija n. 116mm ja paksuus n. 20-30mm. Materiaalin ei välttämättä tarvitse olla alumiinia, kunhan on jotain ruostumatonta metallia.

Voi tietysti myös suositella jotain metallisorvaria, joka moiset pystyy tekemään. Osat tarvitsisin n. kahden viikon sisällä.
    Viimeksi muokannut Ilkka L; 7.3.2007, 12:42.

OT: Jos tarve olisi ollut neljä kappaletta, niin olisin heti tiennyt että nyt koristellaan autokatoksen/tallin seinää asiaan kuuluvilla koristeilla.

Comment

Onko sulla materiaali valmiina? Minä saattaisin tuollaiset pystyä tekemään, mutta aluminiia ei taida olla.

Comment

Materiaalia ei ole valmiina, mutta pystyn mahdollisesti hankkimaan sitä. Täytyy selvitellä asiaa.

Osat eivät tule autoon saati autotalliin. Kyseessä on veneen hydrauliohjauksen pumpun asennusosista. Ei kuitenkaan varsinaiseen ohjaushydrauliikkaan liittyviä. Ihan vaan värkkejä joilla pumppu kiinnitetään kojelautaan kiinni. Menin ahneuksissani tilaamaan niin hevin pumpun, ettei se mahdu paikoilleen siististi muuten kuin näiden lisäosien avulla, jotka nyt on hakusessa. Mutta kaikkihan sopii kun sovittaa :)

Comment

Ihan vaan offtopikkina.... Missä on vedet jo kahden viikon päästä auki ? ;)
          Itse olen vasta purkamassa venettä ja ajattelin hyvin ehtiä vesille, tai ainakin yrittää, alkaa olla jo talli täynnä tavaraa jonka sijaintia ei välttämättä enää muista.

Comment

Ahvenanmaalla lienee vedet auki jo kahden viikon päästä:) Pitkäaikaisen keskiarvon perusteella vedet aukeavat Espoon edustalla huhtikuun kolmannella viikolla +/- yksi viikko.

Nojoo, mutta ei minulla venettä ole tarvetta saada vesille kahdessa viikossa. On vaan sen verran mittava projekti veneen parissa tänä keväänä, että hommat pitää priorisoida ja aikatauluttaa jollain tavalla, jos toukokuun aikana meinataan olla vesille.

Comment

Osat järjestyivät. Kaupasta löytyi sopiva asennussarja. Kiitokset okkiMille, kun tarjouduit auttamaan.

On muuten melko kallista tuollaisten osien teettäminen. Kysyin eräästä metalliverstaasta hommaa. Laserleikatut rinkelit olisivat kustantaneet n. 180?, josta materiaalin osuus n. 30?. Noh, elämä on ja laatu maksaa.

Comment

btw sulla oli privalaatikko täynnä :)

Comment

Juu, huomasin joku päivä sitten yv-limiitin ylittyneen. Ilmeisesti yv-boksin kokoa vähennetty uuden voorumisoftan myötä tjs. Aikaisemmin ei moisia ongelmia ollut. Nyt poksi kuitenkin siivottu.

Comment

Working...
                  X