Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Perään tuli BMW 535

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Perään tuli BMW 535

Kävi perjantaina ikävästi ,ajoi Bemari perään.Olin kääntymässä kaupungissa Iisalmessa sinne Mustan Pörssiin kongiin vasemalle siis villku palaen vasemalle.Pamaus kova , minä lensin autossa kattoa kohti ja vasempaan jälkaan sattui.Ihmettelin hetken mikä tuo oli,kun tajusin että tuli perkele perään ajo.
    Kommin autosta jalkaa pakottaen ulos ja siellä se oli Bemari keula lytyssä.Nuori tyttö vääntäytymässä autosta ulos ja loihti että perään ajoin.Minua sieppasi,mutta kun nainen oli nuori ja sanoin että soitetaan poliisit paikalle.Poliisit tuli ja puhallutti kummatkin kuskit.Tehtiin tapahtuma selostus ja sitten vakuutuskonttorille.Tytön vakuutuksesta minun auto kuntoon.Tyttö oli saanut kortin viikko sitten,ja nyt eka kolari.
    Audiin tuli:takapuskuri otti eteen.
    :pakoputken päät törrölle.
    :takapuskurin kiinnikeitä rikki.
    :takapuskurin se alahelma rikki(saako sitä uutta sitä 5cm alareusta,sitä mustaa osaa.
    :peräkontin alareuna meni sisäänpäin taipuen.
    loput löytyy kun käytän nosturilla.Onni oli minulla että auto oli vapaalla ja jarrut ei päällä.Auto siirtyi 4m perään ajon voimasta.

Bmw:eturilät,ajovalo kiinnikkeet,konepelti mutkalle ja pakitti noin 2cm, puskuri nyrjähti,siinä päällisin puolin.

Kokematon, talvi, takaveto ja vielä 3.5l koneella.
    Alkaa olla sopassa katastrofin ainekset.

Comment

No ehkä strofin ainekset oli, mutta takavetosuus ja tehot tuskin vaikuttaa siihen pysähtymiseen jos nyt ei ollut lapasesta karkaamassa täyskaasukiihdytyksessä :) Tuo kokemattomuus ja talvi toki vaikuttaa, mutta kait noita muillekin tapahtuu. No toiv. ei mennyt mtn muuta ja saat audin takaisin kuntoon _kunnolla_, eikä vain sinnepäin.

Comment

En nyt tarkoittanutkaan tätä tapausta vaan yleisesti.

Comment

"Turbot" -osastohan oli tälle tietysti Se paikka.

Comment

Working...
          X