Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä ostatte S6 2.2 C4 varaosat?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mistä ostatte S6 2.2 C4 varaosat?

Hei,

Olen hakemassa viikonloppuna tuollaista 2.2 T S6:sta. Sellainen asia tuli vielä mieleen, että mistä tuohon voi ostaa varaosia? Mistä voi hankkia halvimmalla vaihto-osia, kuten pakoputken, tulpat yms. Käykö monet A6 osat suoraan S6:seen.

Laittakaa rohkeasti linkkejä, jos tulee mieleen hyviä ostopaikkoja!

Perus osia, kuten s.tulppia ja jne löytyy varmasti paikallisista varaosamyymälöistä tai vaikka esim.
    www.motonet.fi

Jos erikoisempaa osaa kaipaat, voi suomessa hinta nousta korkealle, joten Ruåttissa esimerkiksi www.quattro.se myy osaa laidasta laitaan.

Comment

Kulutusosia, korin osia tms. alkuperäisosaa saa edukkaasti kerhon varaosakanavan kautta. Itse aikanaan ässään metsästin osia Saksan nettikaupoista, kun Suomen tarjonta oli hieman niukkaa.

Comment

Mulla on ehjä orggis pakoputki tarjolla.

Comment

Merteilissä on kohtuullinen valikoima osia, myös useimmat varaosaliikkeet voivat auttaa, mutta kannattaa varautua siihen, että mitään ei ole hyllyssä, myyjät ei ehkä osaa etsiä osia luetteloista tai luettelot eivät tunne osia ja lähes kaikki osat tilauskamaa. Varaudu siis siihen, että huollot korjaukset yms. kannattaa suunnitella ennakolla ja hankkia osat hyvissä ajoin.

Marmoritiskillä myös kilpailukykyiset hinnat joillekin tuotteille. Melkein kannattaa verrokkihinta kysyä aina ensin sieltä.

Itse olen ostanut lähes kaiken klubin varaosakanavan kautta.

Comment

Working...
          X